تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

قیمت تخته شاسی قاب عکس

3.5/5 - (2 امتیاز)

تولیدی تخته شاسی آفتاب

قیمت تخته شاسی قاب عکس | تخته شاسی یک شی برای مدرن سازی ساده خانه افراد با سلیقه است که می توانند عکس های خود را بر روی دیوار نصب کنند و از سبک متفاوت و جدید آن که هیچ قابی را در اطاف خود به همراه ندارد لذت ببرند.

تخته شاسی برای عکس

تخته شاسی یک تخته ساده با عمق های مختلفی تهیه می شود که دارای سطح صاف با چسب دوطرفه است و عکس شما بر روی آن نصب می شود و نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که عکس نصب شده بر روی تخته شاسی دیگر از روی آن در نمی آید زیرا چسب های استفاده شده در تخته شاسی بسیار قوی تر از کاغذ های استفاده شده در عکس می باشند.

نصب عکس بر روی تخته شاسی

بر اساس توضیحاتی که در بالا ارائه شده است تا حدودی با ساختار ساده ی تخته شاسی آشنا شده اید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید نصب درست عکس بر روی تخته شاسی است که توصیه می شود به افرادی که تحربه این کار را دارند بسپرید تا خدایی ناکرده عکس شما از بین نرود و یا حداقل ورم نکند.

اگر میخواهید خودتان نصب عکس بر روی تخته شاسی را انجام دهید اول از همه مطمئن شوید زیر عکس آشغالی نباشد و بعد می توانید از یک گوشه تخته شاسی شروع کنید و چسب دو طرفه یک گوشه را با چاقو برش داده و بر دارید، حال عکس خودتان را بدون اینکه به آن گوشه برخورد داشته باشد بر روی تخته شاسی تنظیم و جایابی کنید و زمانی که از مکان درست آن مطمئن شدید یک گوشه که دارای چسب هست را با عکس محکم کنید و عکس را بالا گرفته و با بخش باقی مانده را تقسیم بر دو کنید و به ترتیب یک طرف جسب را برداشته و آرام و به گونه ای که حباب نگیرد و آشغالی هم در ناحیه زیرین نفوذ نکند عکس را نصب کنید و … .

قیمت تخته شاسی به صورت عمده

با توجه به مدرنیته شدن زندگی در دنیا و ایران، تقاضای استفاده تخته شاسی افزایش یافته است و معازه دارانی از جمله عکاسان، قاب سازان و مزون های عروسی علاقه مند هستند از یک تولیدی تخته شاسی مطمئن از لحاظ قیمت و کیفیت خریدهای خود را به صورت عمده انجام دهند، از این رو تولیدی قاب عکس و تخته شاسی آفتاب سعی کرده این شرایط مساعد را برای همکاران خود فراهم و نیازهای اولیه آنها را برآورده کند.

قیمت تخته شاسی به دلیل شناور یا متغیر بودن مواد اولیه برداشته شده است تا سوء تفاهمی در میان قیمت سایت و کارگاه های تولیدی قاب آفتاب اتفاق نیافتد.

خرید عمده تخته شاسی

ارسال تخته شاسی و خدمات دیگر تولید قاب آفتاب

تولیدات تخته شاسی در این مجموعه به تمامی نقاط کشور ایران و کشورهای همسایه ارسال می گردد و افراد می توانند تنها با یک تماس و یا راه های ارتباطی وب سایت از خدمات و قیمت عمده فروشی تخته شاسی ما مطلع گردند و خیال خود را راحت کنند. شما می توانید در زمینه های مختلف از قبیل تخته شاسی، پروفیل قاب عکس pvc، تابلو فرش، قاب عکس های لامپی جدید و مسطح به ما مراجعه کنید و از خدمات ما استفاده کنید.

در صورتی که هر انتقاد یا پیشنهادی از مجموعه آفتاب در هر بخشی داشتید حتما به ما انتقال دهید تا ما بتوانیم خدمات مناسبتری را برای شما عزیزان داشته باشیم.

قیمت تخته شاسی قاب عکس | لیست قیمت تخته شاسی | تولیدی تخته شاسی قاب عکس | خرید عمده تابلو فرش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا