تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تولید تخته شاسی در سایز های مختلف به تمام کشور

فروش عمده تخته شاسی ارزان

فروش عمده تخته شاسی ارزان | مرکز تولید تخته شاسی خام عکاسی در تهران | فروش  تخته شاسی فوری و جزئی

فروش تخته شاسی خام ارزان

دنیای عکاسی از دید بسیاری از افراد ارزشمند است و به تصویر کشیدن یک لحظه و منظره همواره روشی مناسب برای ارتباط با مخاطبین است. نحوه ارائه عکس در آلبوم های خانوداگی و یا ژورنالهای عروسی یا کودکان بنا بر اهداف مختلف می تواند متغییر باشد. اما در سیستم کاری نمایشگاهی و یا آتلیه ای مرسوم ترین روش، استفاده از چاپ عکس بر روی تخته شاسی می باشد. زیرا این امر بهترین روش در این زمینه است. راحتی انتقال و سهولت در نصب اینگونه تخته ها یکی از مزیت های برتر آنها محسوب می شود. به همین دلایل است که خرید تخته شاسی مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

امروزه چاپ عکس بر روی تخته شاسی امری بسیار متداول است که جایگزین مناسبی برای قاب عکس شده است. از این رو یکی از راه های ماندگار کردن عکس های چاپ شده، چسباندن آن بر روی تخته شاسی است. به همین دلیل آتلیه های عکاسی، سازمان ها، اماکن فرهنگی و تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن تصاویر خود از انواع تخته شاسی در سایز های مختلف استفاده میکنند. تخته شاسی ها معمولا از جنس mdf ساخته می شوند. استفاده از تخته شاسی باعث زیبایی بصری عکس ها می شود و جلوه تصاویر را بیشتر می کند. به همین دلیل در بسیاری از نمایشگاه هایی که برگزار می شود تصاویر را روی تخته شاسی چاپ می کنند.

علاوه براین تخته شاسی نسبت به قاب عکس ها، ظاهری مدرن تری دارند و به دلیل عدم وجود قاب دور تصویر، تمام توجه را به خود جلب میکنند. چاپ عکس روی تخته شاسی دارای تنوع زیادی است به طوریکه هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

اندازه و ابعاد چاپ عکس روی تخته شاسی

هر عکسی با هر ابعادی را می توانید بر روی تخته شاسی چاپ کنید. یکی از خدمات ما در آتلیه لنز و چاپ عکس بر روی تخته شاسی در تمام ابعاد دلخواه شماست. ما برای چاپ عکس ها از بهترین جنس های تخته شاسی استفاده می کنیم.

قیمت فروش تخته شاسی خام ارزان

فروش عمده تخته شاسی خام در تولیدی قاب عکس آفتاب انجام می پذیرد . تخته شاسی خام عکاسی به صورت تخته شاسی ام دی اف (MDF) که بر روی آن چسب دو طرفه مرغوب تخته شاسی قرار دارد به فروش می رسد. جدول زیر قیمت خرید تخته شاسی با ضخامت 8 میلیمتر را عرضه می کند. سایزهای قرار داده شده در لیست قیمت فروش عمده تخته شاسی خام به صورت ابعاد استاندارد آورده شده اند. جهت سفارش سایز دلخواه تخته شاسی و یا خرید شاسی عکاسی در ضخامت های متفاوت با دفاتر تولیدی قاب عکس آفتاب در تماس باشید.

لیست قیمت تخته شاسی عکاسی عمده و جزئی

لیست قیمت تخته شاسی خام عکاسی در سه ستون سایز، قیمت فروش جزئی تخته شاسی و نرخ قیمت عمده شاسی عکس آورده شده است. معیار عمده بودن یا جزئی محسوب شدن خرید مشتریان بر پایه مبلغ خرید می باشد. برای خرید های بالای 300 هزار تومان ، هزینه خرید تخته شاسی مشتریان به صورت عمده محسوب می شود و برای مبلغ کمتر از آن، هزینه ها جزئی محسوب می گردند. ضخامت مورد نظر در جداول زیر بر حسب تخته شاسی 8 میلیمتر در نظر گرفته شده است.

تماس با مشاور چاپ و فروش تخته شاسی

ابعاد و سایز تخته شاسی خام عکاسی

ابعاد استاندارد و غیر استاندارد تخته شاسی

تخته شاسی های مرسوم در بازار چاپ عکس و شاسی، شامل فهرستی از پرکاربردترین اندازه های چاپ و شاسی می باشند که بر حسب نیازهای هنرمندان، ادارات، اماکن آموزشی و کاربردهای خصوصی مرسوم گردیده اند. بنابراین این نوع ابعاد به صورت تیراژ بالا تولید شده و در انبارها ذخیره می شوند. جهت خرید عمده تخته شاسی و یا چاپ عکس روی شاسی پیشنهاد ما به هر یک از مشتریان ارائه فایل چاپی در سایزهای استاندارد مطابق جدول بالا می باشد تا در زمان و هزینه های ایجاد شده صرفه جویی شود. در شرایطی که محتوای چاپی شما دارای ابعادی است که در جدول بالا موجود نمی باشد و به نحوی غیر استاندارد است، جهت فروش عمده تخته شاسی، سفارش و گرفتن مشاوره لازم با بخش فنی تولیدی قاب عکس آفتاب در تماس باشید.

[portfolio columns=”three” count=”100″ category=”shassi”]

پیمایش به بالا