تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

خرید عمده تابلو فرش | عمده فروشی تابلو فرش

4.8/5 - (15 امتیاز)

خرید تابلو فرش در ایران

تابلو فرش به آن دسته از فرشی گفته می شود که همانند یک تابلو نقاشی تصویری از طبیعت، تاریخ، چهره ها، انسان‌ها، حیوانات، گل، مینیاتور و…با ویژگی‌های منحصر به فرد و هنری به نمایان می گذارد. در حقیقت  به فرش های مصور که پر نقش و نگار و بدیع تابلو فرش گفته می شود. نقوش و طرح‌های روی تابلو فرش جنبه‌ی روایتگری دارد که بیانگر موضوع مشخصی است.

تابلو فرش ها در ابعاد کوچک‌ بافته می‌شوند و بیشتر جنبه تزیینی دارند که همانند تابلو برروی دیوار نصب می‌شوند. تابلو فرش ها به صورت دستی و ماشینی بافته می شوند اما تابلو فرش‌های اصیل همگی بصورت دستباف تولید می شوند که این محصول از جنبه های هنر اصیل ایرانی به حساب می اید. در کنار تابلو فرش دستباف، محصولاتی نیز تحت عنوان تابلو فرش ماشینی در بازار تولید و عرضه می‌شود که به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به تابلو فرش ماشینی طرفداران خاص خود را دارند.

خرید تابلو فرش در ایران

نمونه قاب عکس تولید قاب عکس آفتاب

 تابلو فرش یک هدیه بسیار مناسب و ماندگار ایرانی است که برای انتخاب هدیه بهترین گزینه می باشد. استفاده گسترده این محصول اصیل باعث شده که بسیاری از مغازه داران اجناس تزئیناتی، این کالا را به مردم ارائه دهند و از این رو مورد توجه بیشتری قرار گیرد. از انجایی ‌که تابلو فرش دستباف جزو کالاهای لوکس به‌حساب می‌آید، می‌توان گفت هدیه‌ای ارزشمند و منحصربه‌فرد محسوب می شود.

تابلو فرش های مورد استفاده در ایران که شامل تابلو می شود، زیر مجموعه هایی از تابلوفرش های ماشینی و دستباف می باشند. در این بین تابلو فرش های ماشینی به دلیل  مقرون به صرفه بودن و قیمت ارزان در کنار زیبایی مثال زدنی خود مورد علاقه و توجه بیشتری قرار گرفته است.

 

خرید عمده تابلو فرش

بسیاری از فعالان و متقاضیان این محصول در این حوزه نیاز دارند که خرید با اطمینانی را از لحاظ قیمت و کیفیت و تنوع تابلو فرش داشته باشند. البته در دسترس بودن تابلو فرشها نیز بسیار حائز اهمیت است و می بایست در زمان های حساس کمبود ها را سریعا برآورده کنند.

بازار تابلو فرش ها به دلیل مواد اولیه متنوع با چالش قیمتی که در جامعه اتفاق افتاده روبرو است. به دلیل دل مشغولی مشتریان عزیز، این موضوع یکی از مهمترین بخش های این بازار است که آیا می توان تابلو فرش را در بازار ایران دربا یک قیمت مقرون به صرفه یافت یا خیر.

فروش تابلو فرش ماشینی

برای آن دسته از عزیزانی که در حوزه تابلو فرش فعالیت دارند، برای مشارکت و همکاری خود با تولیدی آفتاب که فعالیت خود را در این خوزه در سطح ایران و کشور های همسایه گسترش داده است می توان برقرار کرد.

هدف اصلی تولیدی آفتاب خرید عمده و فروش تابلو فرش با مناسب ترین قیمت با اطمینان خاطر مشتریان این حوزه  است. مدیران مجموعه قاب آفتاب سعی دارند تا بهترین خدمات و فروش و پس از فروش را به شما عزیزان ارائه دهند. هدف ما در وحله اول جلب رضایت مشتریان عزیز و بعد تبدیل به یک مشتری دائمی می باشد.

طرح های تابلو فرش

بسیار از شما عزیزان با انواع مدل ها و سبک های رایج تابلو فرش که در دکوراسیون داخلی های مختلف دیده اید آشنا هستید اما در این بخش می خواهیم نمونه های رایجی که در اکثر شرکت های تولیدی تابلو فرش بافت می شود را معرفی کنیم:

طرح تابلو فرش قرآنی

یکی از پرطرفدار ترین طرح های تابلو فرش که به اعتقادات مردم ایران بر می گردد، تابلو فرش های قرآنی هستند که در اکثر منزل ها در یران قابل مشاهده است. افراد به دلیل اتفاق نظر در این طرح ها، انتخاب یک طرح برای هدیه را به تابلو فرش قرآنی ختم می کنند که همیشه مورد قبول همگی هست. در زیر چند نمونه معروف از این طرح را معرفی می کنیم:

تابلو فرش وان یکاد

معروف ترین و پرفروش ترین تابلوفرش موجود در بازار تابلوفرش چشم نظر یا همان وان یکاد است که ریشه ای مذهبی و تاریخی در ایران داردو کمتر کسی است که نمونه هایی از آن در هر خانه ایرانی ندیده باشد. این نمونه تابلو فرش ها در سایزهای استاندار 70*50 ، 50*100 و 70*100 و در تعداد محدودی سایز 40*30 تولید و پخش عمده می گردد.

طرح های متنوعی از فونت ها در تابلو فرش وان یکاد بافت و تولید می گردد که یکی از پرفروش ترین های آن را در زیر می توانید مشاهده کنید. البته باید گفت که به دلیل تقاضای زیاد تابلو فرش وان یکاد، این نمونه در طرح های بسیار متنوعی تولید و یافت می شود و به مشتریان ارائه می شود.

 

تولید توبلو فرش با قاب سلطنتی

تابلو فرش وان یکاد با قاب سلطنتی

تابلو فرش آیت الکرسی

یکی دیگر از نمونه های پر طرفدار از تابلوفرش های قرآنی در بازار که با تنوع طراحی زیادی یافت می شود تابلو فرش با طرح آیت الکرسی است. طرح تابلوفرش آیت الکرسی با سایز های مختلفی بافته می شود که در حالت های استاندارد در سایز های 50*100، 70*50 و 70*100 و در تعداد محدودی 40*30 به بازار ارائه می گردد البته باید در این موارد گفت که سایز های سفارشی تابلو فرش نیز قابلیت بافت ماشینی را دارند که محدودیت زیادی را به همراه ندارد. تابلو فرش آیت الکرسی نیز به دلیل آیات نورانی ای که در احادیث روایات به آن اشاره خاصی شده است مورد توجه بسیار قرار گرفته است. نمونه طرح تابلو فرش آیت الکرسی با قاب های مدرن پی وی سی و چوبی سلطنتی از طریق تولیدی آفتاب با بازار ارائه می شود.

تابلو فرش چهار قل

یک نمونه دیگر پرطرفدار که در رتبه بندی تولید در ردیف سوم قرار دارد نیز تابلو فرش چهارقل است که در طرح و رنگ های های مختلف تولید می شود و مشتریان زیادی را به خود جذب می کند.

تابلو فرش مجموعه چهار سوره از چهار سوره قرآنی که از این قرار هستند تشکیل شده است:

1- سوره کافرون

2- سوره اخلاص

3- سورة فلق

4- سورة ناس.

در مذهب و آیین اسلام بسیاری از ائمه معصومین این سوره ها را تصدیق کرده و توصیه می کنند. از این رو بسیاری از خانواده ها سعی میکنند این 4 سوره را در خانه های خود داشته باشند و بدین ترتیب این تابلو فرش نیز بسیار مورد پسند مشتریان قرار می گیرد. سایزهای بافت و تولید این طرح تابلو فرش سایز های 50*100، 70*50 و 70*100 و در تعداد محدودی 40*30 است.

طرح تابلو فرش منظره

طرح منظره یکی از طرح های تابلو فرش است که بسیار پرفروش است و شامل طرح نقاشی منظره و یا طرح طبیعی منظره هستند. تابلو فرش منظره به دلیل آوردن گرمای طبیعت به خانه های شهری و بی روح بسیار مورد توجه افراد قرار دارد و افراد سعی می کنند آن را همیشه یک گزینه برای هدیه در نظر بگیرند. در این بخش چند مدل معروف تابلو فرش های منظره را معرفی می کنیم. البته این معرفی ها محدودیت زیادی ندارند زیرا در این بخش مدل های بسیار زیادی موجود هستند که همگی چشم نواز هستند.

طرح تابلو فرش منظره

تابلو فرش کلبه 100 در 50

جند نمونه تابلوفرش تولید قاب آفتاب:

تابلو فرش با قاب سلطنتی و کد AF085

تابلو فرش با قاب سلطنتی و کد AF084

تابلو فرش با قاب سلطنتی و کد AF083

تابلو فرش با قاب سلطنتی و کد AF082

تابلو فرش چهره

یکی دیگر از نمونه های تابول فرش هایی که بافته می شود، تابلو فرش های چهره است. تابلو فرش چهره در بسیاری از دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و برای ان دسته از افرادی که رو به سوی مدرنیته می روند دوباره به این طرح های اصیل بر می گردند. در مدل های تابلو فرش چهره نمونه های بسیاری هست که یکی از معروف ترین و پرفروش ترین تابلوفرش چهره طرح های فرانسوی است که نمونه های زیبایی را در بر می گیرد.

تابلو فرش فرانسوی

نمونه تابلو فرش های فرانسوی که بیشتر به نمونه ها مهمانی شلوغ معروف است بسیار پرطرفدار هستند که در تولیدی قاب آفتاب می توانید متنوع ترین مجموعه فرش های فرانسوی را مشاهده کنید.

خریداران تابلو فرش می بایست با فروشگاه های آفتاب در ارتباط باشند تا بتوانند نیاز های خود را با کمترین قیمت تابلو فرش تامین کنند. امیدواریم که خدمات تولیدی آفتاب برای شما عزیزان رضایت بخش باشد.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید تابلو فرش

1- مشخصات

معمولاً اطلاعات و مشخصات مربوط به هر فرشی در پشت آن درج می شود. از این رو می توانید برای بررسی کار صاحب اثر، به قسمت پشت کار مراجعه کرده و از هویت فرش مطلع شوید.

2- نوع گره ها

در قسمت مشاخصات تابلو فرش که در پست ان درج می شود، می توانید به نوع گره ها را از نظر بزرگ یا کوچک بررسی کنید.

3- بافت دقیق فرش

یکی از راه های تشخیص بافت دقیق فرش بررسی پشت فرش است. با این روش می توانید هرگونه تغییر در بافت را مشاهده کنید.

4- اعتبار برند و بافنده

اگر قصد خرید فرشی را دارید که توسط صنعتگر خاصی بافته شده یا مارک خاصی دارد، بهتر است آن را از فروشگاه های معتبر و یا حتی الامکان از خود بافنده بخرید زیرا در هنگام گلدوزی و تعمیر فرش و سایر فنون مشابه ، امکان امضای آن وجود دارد.

خرید عمده تابلو فرش | قیمت انواع قاب تابلو فرش | عمده فروشی تابلو فرش | تولید قاب عکس

5 دیدگاه دربارهٔ «خرید عمده تابلو فرش | عمده فروشی تابلو فرش»

  1. با سلام خدمت آقای هاشمی و گروه فعالشون
    من از این مجموعه خرید می کنم و بسیار رضایت خاطر دارم. خرید تابلو فرش به صورت عمده رو تعداد کمی از تولیدی ها در شهرهای محدودی ارائه می دهند و بنده از خیلی از تولیدی های تابلو فرش خرید کردم و این مجموعه آفتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
    ممنونم.

  2. سلام و خسته نباشید به آقای هاشمی عزیز
    بابت خدماتتون ممنونم
    من از سری جدید تابلو فرش هایی که به ما تحویل دادید خیلی راضی بودم و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کنه
    تشکر از لطفتون

    1. سلام و درود خدمت آقای فرخی

      ما خیلی خشحال میشیم بتونیم به شما خدمت رسانی کنیم.
      تابلو فرش های جدید با قاب های مدرن تر هم در حال طراحی و ساخت هستند.

  3. سلام و خدا قوت
    بابت این خدمات خوبتون در زمینه تابلو فرش به شما تبریک میگم
    واقعا قیمتاتون عالیه
    تا مدتها با قیمت خیلی بالا خریدامو میکردم
    ممنون بابت خدمات ارسال تابلو فرش به عراق
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا