تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

مرکز فروش قاب عکس | پخش عمده قاب عکس

3.6/5 - (14 امتیاز)

مرکز فروش قاب عکس به صورت عمده

پخش عمده قاب عکس | دکوراسیون داخلی بخش جداناپذیری از زندگی و محیط اطراف ماست که می تواند بر روحیه انسان تاثیر بسزایی داشته باشد. قطعا شما عزیزان نیز به این امر واقف بوده اید و همواره تمایل دارید تا بهترین انتخاب ها را در طراحی دکورایسون داخلی منزل خود داشته باشید. قاب عکس‌ها یکی از لوازم دکوری هستند که بهترین گزینه برای نگهدای از عکس‌های ارزشمند و یادگاری محسوب می شوند.

[box type=”tip” radius=”5″] این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم:

اثر رطوبت بر قاب های پی وی سی pvc

[/box]

تولیدی قاب عکس آفتاب به عنوان تولیدی و پخش کننده قاب عکس به ایران و کشورهای همسایه و اروپا در خدمت عزیزان است

تولیدی قاب عکس با هدف ارائه قیمت های مناسب و خدمات واقعی و منصفانه همواره تلاش کرده که در این راستاد قدم بردارد و تولیدی قاب عکس مدت هاست در پی این هدف است. خدماتی که تولیدی آفتاب در ان فعالیت دارد در زمینه های مختلفی از قبیل اقلام زیر می باشد:

  1. تولید و پخش شاخه پروفیل پی وی سی (شمش pvc – پروفیل قاب عکس)
  2. تولید تخته شاسی (تخته شاسی که عکس به صورت مستقیم با چسبی که بر روی آن به صورت دوطرفه متصل است وصل شده و با مدلی برجسته و بدون قاب و حاشیه بر روی دیوار وصل می شود)
  3.  تولید و پخش قاب عکس فانتزی (قاب عکس فانتزی چوبی – قاب عکس فانتزی لاکی – قاب عکس فانتزی پی وی سی – قاب عکس فانتزی پلی استر)
  4. تولید تابلو فرش سلطنتیتولید تابلو فرش پی وی سی و کلاسیک ( تابلو و فرش را میتوانید به صورت اختصاصس سفارش دهید – قاب عکس های پی وی سی چند لایه بر روی فرش های زیبای ماشینی متصل میشود ) مونه تابلو فرش را در بخش محصولات میتوانید مشاهده کنید.
  5. قاب عکس پی وی سی مونتاژ شده (تابلو قاب عکس در سایز های استاندارد مانند A4 , …  را میتوانید به همراه شیشه و پشت قابی تحویل بگیرید.)

مرکز فروش قاب عکس در تهران

مرکز فروش قاب عکس در تهران | تولیدی قاب عکس آفتاب در شعبه های تهران و مازندران و انگلستان در خدمت شما دوستان عزیز است. نمونه قاب عکس های تولیدی قاب عکس آفتاب را میتوانید در وبسایت ghabeaftab.ir/en به صورت بین المللی دنبال نمایید.

شماره تماس برای هماهنگی در ایران:
09112232237 | 01142262727
پخش عمده قاب عکس

2 دیدگاه دربارهٔ «مرکز فروش قاب عکس | پخش عمده قاب عکس»

  1. سلام من تعدادی قاب عکس لازم دارم.حپود بیست تا در اندازه های مختلف A5_A4وA3. چطور میتونم سفارش بدم و مدل ها رو ببینم,؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا