تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

مرکز فروش تخته شاسی

Rate this post

مرکز فروش تخته شاسی در تهران

استفاده گسترده از تخته شاسی باعث شده است تا همواره افراد به دنبال مرکز فروش تخته شاسی در تهران باشند. در کنار همه ی موارد مشتریان معمولا به دنبال تخته شاسی ارزان در کنار کیفیت بالا هستند. قاب آفتاب مفتخر است تا خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان تخته شاسی در تهران معرفی کند که همواره در تولید محصولات خود رضایت مشتری را در بالاترین اولویت قرار دهد و در کنار آن با ارائه نازل ترین قیمت ها با توجه به کیفیت حداکثر رضایت را برای مشتریان تامین کند.

امروزه با پیشرفت فناوری چاپ عکس ها کاری آسان به شما می آید. در کنار آن استفاده از تخته شاسی ها برای چاپ عکس ها موجب ماندگاری بیش از پیش عکس می شود که بدین ترتیب شما می توانید برای مدت طولانی تری از آن ها نگهداری کنید.

از جمله مزیت های دیگر استفاده از تخته شاسی به عنوان تابلو عکس آن است که می توان از آن در قسمت های مختلف خانه و محل کار استفاده کرد. استفاده از تخته شاسی ها تنها محدود به چاپ عکس های شخصی و خانوادگی نیست در صورتی که به اثر هنری خاصی علاقه مند هستید یا تصویر خاصی موجب لذت شما شده است می توانید آن را بر روی تخته شاسی هایی با ابعاد بزرگتر چاپ کنید و بدین صورت از آن به عنوان یک تابلو تزئینی استفاده کنید.

مرکز فروش تخته شاسی قاب آفتاب این امکان را به شما می دهد تا تخته شاسی هایی در ابعاد متفاوت انتخاب کنید.

مرکز فروش تخته شاسی قاب آفتاب

استفاده های تخته شاسی

مرکز فروش تخته شاسی معمولا تخته شاسی هایی را با کاربردهای گوناگون و در سایزهای متفاوتی ارائه می دهد. این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که استفاده از تخته شاسی با توجه به کارکردها و کاربردهای آن انواع مختلفی را در بر می گیرند. تخته شاسی در ابعاد گوناگون 8،16 و 30 میلی متری ارائه می گیرد. ضخامت های متفاوت تخته شاسی کاربردهای گوناگونی را رقم می زند.

تخته شاسی ها معمولا برای چاپ عکس های خانوادگی، چاپ عکس های هنری و مدرن و عکس های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در مرکز فروش تخته شاسی به شما کمک می شود تا با توجه به کاربردی که مد نظر دارید بهترین سایز ممکن را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که خرید عمده تخته شاسی قیمت پایین تری نسبت به خرید جزئی دارد که از این جهت برای کسانی که می خواهند در تعداد زیاد خرید کنند فرصت مناسبی است.

عوامل تاثیرگذار در کیفیت تخته شاسی بسیار مهم هستند . تخته شاسی های معمولا از جنس MDF هستند که عامل تاثیر گذار برای آن میزان صیقلی بودن آن است. به این ترتیب که هر چقدر تخته MDF صیقلی تر باشد عکس ها بهتر روی آن چاپ می شود. از این رو در مرکز فروش تخته شاسی قاب آفتاب تخته شاسی ها با بهترین ابزار صیقل داده می شوند تا بهترین محصول به مشتری عرضه شود.

دومین معیار کیفیت تخته شاسی ها چسب های دو طرفه ای است که در آن استفاده می شود. استفاده از چسب های پاردایز و لتو که از معروف ترین چسب های دوطرفه بازار هستند. که انتخاب این چسب ها باعث می شود در هنگام چاپ عکس حباب ایجاد نشود.

موارد فوق عواملی هستند که به مشتریان ما نشان می دهند که کیفیت تخته شاسی تا چه حد در انتخاب آن تاثیر گذار است.

تخته شاسی از جمله محصولاتی است که انواع آن در کیفیت و اندازه مناسب را نتوان در هر مرکز فروش تخته شاسی پیدا کرد. با این وجود مرکز قاب آفتاب به دلیل فروش عمده محصولات می تواند تخته شاسی ها را در تمامی ابعاد استاندارد موجود در بازار  و با کیفیت بالا به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «مرکز فروش تخته شاسی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا