تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

فروش عمده تخته شاسی خام

2/5 - (1 امتیاز)

فروش عمده تخته شاسی خام ارزان

فروش عمده تخته شاسی خام از زمانی رواج پیدا کرد که علاقه به استفاده از تابلوهای نقاشی و تصاویر زیبا در خانه ها و ادارات و دیگر مکان ها فزونی یافت. فروش تخته شاسی MDF در ابعاد و ضخامت های مختلفی صورت می گیرد. فروش عمده تخته شاسی در ضخامت های 8،16 و 30 میلی متری صورت می گیرد که ضخامت 8 میلی متری برای استفاده عموم مردم استفاده می شود.

تخته شاسی ابزاری برای نمایش تبلیغات، پوستر، عکس و … استفاده می شود و از جنس های مختلف مانند فیبر، ام دی اف یا تخته سه لا و غیره ساخته می شود. از ضخامت های بالاتر تخته شاسی برای کاربری های دیگر و به خصوص برای ثبت آثار هنری هنرمندان در گالری ها مورد استفاده قرار می گیرد. تخته شاسی جایگزینی جدید و مدرن برای قاب عکس است که برای زیباسازی دکوراسیون در محیط‌های کاری و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت نصب روی سطوح مختلفی همچون دیوارها، پارتیشن و… و همچنین امکان نصب ساعت بر روی آن از ویژگی های تخته شاسی است. این تخته ها دارای ضخامت هایی متفاوت با دیواره های PVC هستند و در غرفه های نمایشگاهی، ادارت، شرکتها، مدارس، فروشگاه، منازل و.. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجایی که افراد برای خرید تخته شاسی ها کیفیت را جز معیارهای اصلی خود قرار می دهند تخته شاسی ها نیز باید از کیفیت مناسب برخوردار بوده و کمترین میزان زدگی را داشته باشند و به راحتی از بین نروند. پرکاربردترین نوع چاپ برای تخته شاسی، چاپ پلات و چاپ لمینت با پوشش های مات و براق است. مهمترین نوع چاپ برای تخته شاسی فتوگلاسه به همراه لمینت سرد می‌باشد.

معیارهای کیفیت تخته شاسی خام

در فروش عمده تخته شاسی خام عوامل متفاوتی مد نظر است که یکی از مهم ترین آن ها میزان صیقلی بودن سطح تخته است که این کار توسط دستگاه های مکانیزه انجام می شود. صیقلی بودن سطح تخته شاسی در چاپ عکس تاثیر دارد.

یکی دیگر از معیار های کیفیت تخته شاسی و مهم تر از سطح صیقل خورده تخته شاسی استفاده از چسب های دو طرفه است که کیفیت عکس چاپ شده را تضمین می کند. چسب Paradise و Letto از برندهای با کیفیت در این حوزه هستند که از حباب افتادن بعد از چسباندن عکس نقش مهمی ایفا می کند. علاوه بر این برای افرادی که علاقه مند هستند تا تخته شاسی های متفاوت تری را تجربه کنند، فروش عمده تخته شاسی خام با لبه های رنگی و یا استفاده از نوار پی وی سی قابل انجام است.

فروش عمده تخته شاسی خام در ابعاد متفاوتی صورت می گیرد که این ابعاد بسته به نیاز و استفاده شما قابل انتخاب است. تخته های شاسی به دلیل آسان بودن به کارگیری و چاپ عکس در میان افراد مخاطبان بیشتری دارد.

سایزهای استاندارد اصلی تخته شاسی شامل تخته شاسی a4,a3 و a2 بوده که به دلیل سایز معمولشان فروش بیشتری نسبت به دیگر ابعاد داشته است.

تخته شاسی با تصاویر ماندگارشان تنها زمانی می توانند زینت بخش خانه های شما باشند که از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

اجزا تشکیل دهنده تخته شاسی خام

تخته شاسی خام می تواند از بخش تشکیل شود. این اجزا عبارتند از:

  • تخته شاسی از جنس mdf و در سه ضخامت ۸ , ۱۶ , ۳۰ .
  • چسب مخصوص برای پیوست کردن عکس ها بر روی تخته شاسی

چاپ با کیفیت برروی تخته شاسی به عنصر های  مختلفی بستگی دارد

  • کیفیت مناسب عکس
  • کیفیت چاپ و دستگاه چاپ
  • کیفیت و جنس شاسی.

تولیدی تخته شاسی

قاب آفتاب با فروش عمده تخته شاسی ارزان خام با کیفیت بالا در جهت رضایت مشتری عمل می کند. روشن است که فروش عمده نسبت به فروش جزئی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است که با توجه به کیفیت بالا از لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است.

قیمت تخته شاسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا