تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

انتخاب قاب عکس | چگونه قاب عکس مناسبی را انتخاب کنیم؟

5/5 - (1 امتیاز)
مطمئن نیستید که چگونه تصاویر مورد علاقه خود را قاب کنید؟ ما از کارشناسان خواستیم تا دانش صنعت خود را به اشتراک بگذارند …

نظر ریچل کریستی درباره انتخاب قاب عکس

همه ما یک اثر هنری ارزشمند، چاپ یا عکسی داریم که نیاز به یک قاب عکس زیبا دارد. اما انتخاب رنگ، سبک و اندازه در شرایطی که تعداد زیادی انتخاب وجود دارد، می تواند کار دشواری باشد. چه چیزی با یک عکس عروسی سیاه و سفید و چه چیزی به یک نقاشی رنگ روغن عتیقه می آید؟ گزینه ها نامحدود به نظر می رسند! قاب بندی به خودی خود یک هنر است و انتخاب قاب عکس مناسب به طور جدی اثر شما را ارتقا می دهد و آن را به اثر هنری تبدیل می کند.

با این حال، انتخاب یک قاب فقط به انتخاب رنگ و متریال و آویزان کردن آن روی دیوار نیست. این قطعات ارزشمند باید از آسیب و تخریب در طول زمان محافظت شوند و آن را برای سالهای طولانی حفظ کنند. به علاوه، حتی شیشه مناسب نیز می‌تواند تفاوت بزرگی در نگاه ما به آثار هنری ایجاد کند.

ما با لوئیزا وارفیلد همراه خواهیم بود، یک مشاور هنری خبره که منبع یابی هنری، مشاوره، و مشاوره‌ی سفارشی، زیبا و صادقانه را برای همه ارائه می دهد. او می‌گوید: «قاب‌بندی یکی از آن هنرهای تاریک است و هر چه مدت طولانی‌تر مشاور هنری باشم، بیشتر متوجه می‌شوم که چقدر کم می‌دانم». با بیش از 15 سال فعالیت در این تجارت، احترام عمیقی برای تولیدی های قاب عکس ایجاد کرده ام. من فریم خود را برای هر پروژه خاصی انتخاب می کنم، با همان دقتی که هنرمند را انتخاب می کنم.

1. به دنبال بهترین قاب عکسی که می توانید پیدا کنید و استطاعت مالی آنرا دارید، بروید

انتخاب قاب عکس

سریع، آسان و ارزان است که به یک مغازه قابسازی ساده بروید و یک قاب برای آثار هنری خود تهیه کنید، اما وقتی می گوییم وقت گذاشتن و صرف این مقدار بیشتر برای یک قاب ساز حرفه ای، تصویر شما را به سطح بالاتری می برد و به ماندگاری آن کمک می کند.

به بهترین قابسازی ای که می‌توانید پیدا کنید بروید. در مورد پروژه خود به آنها بگویید – به آنها عکس نشان دهید، پارچه بگیرید. لوئیزا می‌گوید: یک قاب‌ساز خوب از هر تعداد چیز به عنوان نقطه پرش استفاده می‌کند – از آنها بخواهید به شما توصیه مناسبی کنند.

اگر کمی در انتخاب رنگ و سبک گیر کرده باشید، نه تنها از یک متخصص مشاوره دریافت خواهید کرد، بلکه یک قاب‌ساز حرفه‌ای دقیقاً می‌داند که چه ابعادی برای قطعه شما مناسب است و می‌تواند بسته به نوع شما قاب‌ها و شیشه‌های مختلف را ارائه دهد.

عمده فروشی تخته شاسی | قیمت تخته شاسی | خرید تخته شاسی

2. از رنگ، سبک و چیدمان لذت ببرید

انتخاب قاب عکس

چه یک قطعه یا چند قطعه داشته باشید و بخواهید یک گالری ایجاد کنید، همانطور که در این دکوراسیون دیوار آشپزخانه در بالا دیده می شود، لذت بردن از آثار هنری و فضای اطراف آن زیبایی شناسی کلی را بسیار شخصی تر می کند. لوئیزا تأکید می کند: «از تفریح ​​نترسید». یک عکس مدرن تمیز را در یک قاب بزرگ پرآذین قرار دهید. در حین چرخاندن سر، از لامپ‌های رنگی روشن استفاده کنید تا کمی درخشش رنگی ایجاد کنید.

هنگام انتخاب یک قاب عکس به هر رنگ و پایانی که می‌خواهید، به تأکید و تکمیل فضای داخلی خود فکر کنید. در ابتدا، ظاهر کلی فضای خود را در نظر بگیرید و سپس به این فکر کنید که چه حال و هوایی را می خواهید بدست آورید. یک دیوار گالری بوهو التقاطی، چیزی شیک و مدرن، یا شاید به دنبال یک احساس بسیار کلاسیک هستید؟

نکته مهم: سپس رنگ‌های غالب در آثار هنری خود را که برجسته هستند انتخاب کنید و در نظر داشته باشید که آن رنگ‌ها را به قاب یا پایه خود گره بزنید. عکس‌های سیاه سفید در قاب‌های سیاه سفید، هم کلاسیک و هم معاصر به نظر می‌رسند، در حالی که آثار هنری رنگی، زمانی که رنگ‌های برجسته با قاب مطابقت دارند به خوبی کار می‌کنند.

3. به اتاق و همچنین آثار هنری فکر کنید

انتخاب قاب عکس

آیا اتاق نشیمن شما مدرن است یا به دنبال ایده های اتاق خواب آرام و خنثی هستید؟ مهم است که قبل از شروع کادربندی چاپ یا قاب عکس مورد علاقه خود، ابتدا سبک اتاق را در نظر بگیرید. رنگ انتخابی شما باید با رنگ یا کاغذ دیواری، مطابقت داشته باشد و انتخاب باید به گونه ای باشد که با سبک اتاق هماهنگ باشد.

لوئیزا تکرار می کند: “در مورد اتاق و همچنین آثار هنری فکر کنید.” .

یک پروژه دوست داشتنی که اخیرا انجام دادم، قاب پوستر ساده آتنا از «دختر تنیس» در سال 1980 برای خانواده‌ای با حس شوخ طبعی قوی و مرتبط با دنیای تنیس بود. ما رنگ قاب را با رنگ اتاق پانل‌شده تطبیق دادیم و سپس برای مطابقت سبک شخصی، مایک قاب عکس با طرح یک راکت تنیس قدیمی پیدا کرده و رنگ آن مطابقت دادیم تا ظاهری جذاب داشته باشد. این انتخاب توانست یک پوستر ارزان را به یک عکس درجه یک تبدیل کرده است.

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

4. همیشه از «شیشه هنری» استفاده کنید

انتخاب قاب عکس

این فقط در مورد قاب و پایه نیست. وقتی صحبت از ارتقای آثار هنری شما می شود، شیشه بسیار مهم است. مهمترین عنصر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که می تواند کار را از آسیب دیدن نور محافظت کند و باعث جلوگیری از محو شدن رنگ در طول زمان شود. علاوه بر این، انتخاب یک ماده با بازتاب کم به این معنی است که با قطعه شما تداخل نخواهد داشت.

شیشه هنری نه تنها دارای مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است، بلکه غیر انعکاسی است و شما در واقع می توانید هر چیزی را که قاب شده است ببینید. لوئیزا می گوید، می توانم به شما قول بدهم که هیچ چیز آزاردهنده تر از دیدن انعکاس خود در تصویری که با دقت انتخاب کرده اید وجود ندارد. شیشه هنری همراه با یک قاب دست ساز ساده می تواند بسیار براق و زیبا باشد.

5. به حفاظت فکر کنید

انتخاب قاب عکس

در نهایت به فکر حفاظت باشید. قاب و شیشه ای که به خوبی خریداری شده باشد کمک زیادی به حفظ قطعه شما خواهد کرد، اما راه دیگری برای محافظت از آثار هنری مورد علاقه شما این است که از آویزان کردن آنها بر روی منابع گرما مانند شومینه و رادیاتور خودداری کنید. اگر قصد دارید آثار هنری را در اتاقی با آتش آویزان کنید، قطعاً به شیشه هنری مناسب برای محافظت از آن در برابر دود نیاز دارد. همین امر در مورد اتاق هایی که در آن شمع های زیادی به طور مرتب روشن می شود نیز صدق می کند!

سعی کنید از قرار دادن آثار هنری خود در زیر نور مستقیم خورشید یا چراغ های برقی خودداری کنید و از آویزان کردن آثار بر روی دیوارهای مرطوب یا اخیراً گچ کاری شده خودداری کنید. در نهایت، سعی کنید قطعات ارزشمند را در اتاق زیر شیروانی قرار ندهید.

لوئیزا پیشنهاد می‌کند: «پروژه‌هایی که با آثار هنری با ارزش بسیار بالا هستند، من فقط به یک قاب سازی مورد اعتماد میروم و شما هم ریسک نکنید. از اینکه چقدر چسب، تخته و کاغذ می‌تواند در طول سال‌ها روی یک اثر هنری تأثیر بگذارد، شگفت‌زده می‌شوید و اگر روی چیزی با ارزش سرمایه‌گذاری می‌کنید، حتما این موارد را در نظر بگیرید.»

چگونه یک قاب برای عکس انتخاب کنم؟

انتخاب قاب عکس

در واقع همیشه لازم نیست که اثر هنری خود را قاب کنید. بسیاری از نقاشان اوایل قرن بیستم قاب ها را کاملاً نادیده می گرفتند، اما اگر روی بوم محکمی نباشد، کاغذ و سایر آثار فاسد شدنی باید مهر و موم شده و از محیط اطراف محافظت شوند.

وقتی نوبت به انتخاب یک قاب عکس می‌رسد و شما کاملاً گیر کرده‌اید و نمی‌خواهید به سراغ یک قاب‌ساز حرفه‌ای بروید، اگر شک دارید، سیاه یا سفید را انتخاب کنید زیرا با اکثر طرح‌های داخلی مطابقت دارد. قاب‌های سیاه برای تعریف هنر و ایجاد کنتراست عالی هستند، در حالی که فریم‌های سفید در اکثر تنظیمات به خوبی کار می‌کنند و حس معمولی‌تری ایجاد می‌کنند. اگر چیزی ساده و جاودانه می خواهید، یک قاب چوبی ساده یا نمونه قاب های PVC جدید نیز گزینه های عالی ای هستند. چوب یا PVC به عنوان یک ماده با جلوه طبیعی، حس گرم و کلاسیکی را ارائه می‌کند و در طیفی از رنگ‌ها وجود دارد و گزینه‌های زیادی متناسب با طرح شما در اختیار شما قرار می‌دهد.

آثار هنری با رنگ‌های گرم‌تر، مانند قرمز، قهوه‌ای و نارنجی، با چوب‌های تیره‌تر مانند ماهاگونی و گردو به بهترین شکل به نظر می‌رسند، در حالی که رنگ‌های سردتر، مانند آبی و سبز، با بلوط روشن‌تر، زبان گنجشک و کاج بهتر می‌شوند.

 

چگونه قاب هنری اندازه مناسب را انتخاب کنم؟

انتخاب قاب عکس

انتخاب قاب اندازه مناسب به سلیقه شخصی بستگی دارد، اما شما می توانید پیشنهادات خاص تری را برای اندازه دقیق خود به صورت آنلاین یا با درخواست از یک قاب ساز متخصص پیدا کنید. درست کردن تناسبات یک عنصر مهم در قاب بندی است.

قاعده کلی برای نمایش تابلوها بر روی دیوارها این است که آنها باید حدود 75 درصد از عرض مبلمانی که نقاشی روی آن نمایش داده می شود، باشند. آثار هنری که در قاب‌های بزرگ‌تر نصب شده‌اند، از همه متمایز می‌شوند و اگر می‌خواهید چاپ به‌طور یکپارچه با فضای داخلی شما هماهنگ باشد، به سراغ چیزهایی باریک‌تر بروید.

اغلب بخشی از عکس در کادربندی نادیده گرفته می شود که به آن حاشیه یا در لاتین mount گفته میشود.  آیا شما یک حاشیه را در طرح خود در نظر میگیرید؟ این حاشیه می تواند تأثیر واقعی بر اثر هنری تمام شده داشته باشد. حاشیه قاب، فضای تنفسی بسیار مورد نیاز را بین طرح اصلی و خود قاب فراهم می‌کند. یک حاشیه متناسب چشم را به تصویر می کشاند، می تواند ظاهر آن را بهبود بخشد و از قطعه هنری اصلی محافظت کند. شکاف ایجاد شده بین طرح و قاب عکس به جلوگیری از آسیب ناشی از تراکم یا چسبیدن چاپ های براق بالا به قاب عکس کمک می کند.

یک قاب ساده با حاتشیه متناسب یا اصلاحا خنثی تضمین می کند که تصویر شما در مرکز توجه قرار می گیرد. این ترکیب اغلب در گالری ها یافت می شود و در بین طراحان داخلی محبوب است و برای گره زدن دیوارهای گالری به یکدیگر عالی است.

 

آیا همه قاب های عکس شما باید مطابقت داشته باشند؟

انتخاب قاب عکس

قاب عکس مطمئناً نیازی به مطابقت ندارد. از قاب‌ها و طرح‌بندی‌های خود لذت ببرید و در نهایت فریمی را انتخاب کنید که به شما الهام بخشد و احساس خوبی را در شما ایجاد کند.

زیاد نگران تطبیق رنگ های خاص عکس خود با رنگ قاب عکس نباشید. در عوض، هنگام انتخاب فریم، سبک کلی تصویر را در نظر بگیرید. قابی را انتخاب کنید که یا مکمل دکوراسیون فعلی شما باشد یا فقط جرقه مناسبی از کنتراست را اضافه کند. اما اگر گیر کرده‌اید، یک قاب با رنگ ملایم را برای کارهای هنری معمولی یا ساده انتخاب کنید و یک قاب تیره‌تر را برای قطعات شیک‌تر یا رسمی‌تر انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا