تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

خرید تخته شاسی

5/5 - (1 امتیاز)

خرید تخته شاسی ؛ بایدها و نبایدها

خرید تخته شاسی از مسائل مهمی است که هغمواره افراد فعال در این حوزه را درگیر خود کرده است و این موصوع از آن جهت اهمیت دارد که یافتن تخته شاسی با کیفیت در هر فروشگاهی امکان پذیر نیست. به همین دلیل در انتخاب و خرید تخته شاسی باید نهایت دقت را به کار برد.

تخته شاسی های معمولا دارای ابعاد استانداردی هستند و در ضخامت های 8،16 و 30 میلی متری به بازار عرضه می شوند. هر کدام از ضخامت های ذکر شده کاربردهای متنوعی دارند. معمولا از ضخامت های کمتر برای عکس های کوچکتر و از ضخامت های بیشتر برای تابلو های هنری و تبلیغاتی استفاده می شود.

در هنگام خرید تخته شاسی بایستی نیاز خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن اقدام به خرید کنید. البته ممکن است شما نیاز به ابغادی داشته باشید که در شمار ابعاد استاندارد قرار نگیرید پس می توانید برای این ابعاد غیر استاندارد نیز سفارش دهید تا برای شما آماده شود.

کیفیت تخته شاسی

کیفیت تخته شاسی یکی دیگر از عواملی است که در حین خرید تخته شاسی باید مورد توجه قرار گیرد. کیفیت تخته شاسی به موارد مختلفی بستگی دارد.

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

MDF :

جنس تخته شاسی ها معمولا از جنس ام دی اف فشرده شده است که کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این میزان صیقلی بودن سطح تخته شاسی نیز از عواملی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد و این مورد از آن جهت اهمیت می یابد که هر چقدر این سطح صیقلی تر باشد چاپ عکس روی آن با کیفیت بالاتر اتفاق می افتد.

در قاب آفتاب برای صیقلی کردن تخته شاسی ها از دستگاه های مکانیزه با کیفیت استفاده می شود تا بهترین کیفیت ارائه شود.

چسب تخته شاسی:

یکی دیگر از مسائل مهم در کیفیت تخته شاسی چسبی است که استفاده می شود. در مرکز فروش قاب آفتاب از چسب پارادایز و لتو که جز با کیفیت ترین چسب های بازار تخته شاسی هستند استفاده می شود.

چسب های نامرغوب و بی کیفیت چاپ عکس روی تخته شاسی را بی کیفیت می کند. به همین دلیل است که استفاده از چسب های با کیفیت را در زمره اولویت های خود قرار داده ایم.

نوار پی وی سی :

دور تا دور تخته شاسی را می توان یا با نوار PVC پوشش داد یا از نوارهای رنگی دیگر استفاده کرد که این مورد با نظر مشتری انجام می شود. از این جهت با توجه به سلیقه شما تخته شاسی مورد علاقه شما ارائه می شود.

تخته شاسی در مرکز فروش قاب آفتاب به صورت جزئی و عمده ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود. ارائه تخته شاسی ارزان و با کیفیت یکی از اهدافی است که قاب آفتاب در راستای رسیدن به آن تلاش بسیاری کرده است .

تخته شاسی ها علاوه بر آنکه لازم است از استاندارد خوبی برخوردار باشند بلکه مهم است تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. هدف اصلی قاب آفتاب رضایت مشتریانی است که به دنبال محصولی با کیفیت هستند.

عمده فروشی تخته شاسی | قیمت تخته شاسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا