تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

همه چیز در مورد نصب تابلو و قاب عکس

Rate this post

اگر هنگام نصب قاب های عکس و تابلوها بر روی دیوار منزل، اتاق کار و یا در هرجایی از خود سؤال کرده باشید که آنها را در کجا و چگونه نصب کنید به توصیه های زیر توجه کنید.

نصب قاب های عکس

▪ اگر عکس تکی بزرگ را به دیوار آویزان می کنید بهتر است، این عکس را در یک دیوار وسیع خالی قراردهید و سعی کنید یک چارچوب طبیعی برای آن درنظر بگیرید، مثلاً ما بین دو پنجره، در فرورفتگی های دیوار، بالای شومینه و یا اینکه تابلو را در ارتباط با یک قطعه بزرگ از و سایل خانه مانند مبل نصیب نمایید به نحوی که قاب تابلو با سبک اثاثیه اتاق هماهنگی داشته باشد.

▪ یک قاب عکس تک و کوچک را اگر خیلی پایین بیاورید جلوه بیشتری خواهد داشت، مثلاً چند سانتیمتر بالاتر از میز، زیر چراغهای بلند، پهلوی شومینه و یا اینکه قسمت بالای تابلو همجوار شومینه قرارگیرد.
▪ اگر دو قاب عکس در اندازه های متفاوت دارید آن را که کوچکتر است در زیر قاب بزرگتر نصب نمایید. ولی اگر هر دوی آنها به یک اندازه هستند به جای آویختن آنها کنار یکدیگر سعی کنید از قاب دیگری با شکل متفاوت در وسط آنها استفاده نمایید مثلاً اگر دو قاب مربع یا مستطیل دارید از یک تصویر گرد یا بیضوی در وسط آنها استفاده نمایید.

▪ اگر می خواهید بیش از ۳ قاب عکس را به صور یک گروه به دیوار بیاویزید اول قاب بزرگتر و یا آنکه بیشتر جلب نظر می کند را محور قرارداده، سپس قابهای دیگر را دور و اطراف آن قراردهید.
برای آزمایش این کار را اول روی زمین انجام دهید و به اشکال مختلف قاب را کنار یکدیگر قراردهید تا بهترین ترکیب به دست آید.

توصیه می شود ابتدا کاغذ قهوه ای رنگ به اشکال و اندازه قابها تهیه کنند، آنها را به دیوار نصب نمایید و اگر موردقبول واقع شد آن زمان تابلوها را به جای کاغذها و در جای خود آویزان کنید.

تولیدی قاب عکس آفتاب / تولیدی تخته شاسی عکس / تولیدی قاب pvc / تولیدی پروفیل پی وی سی / شمش pvc قاب عکس / قاب عکس سلطنتی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا