تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

قیمت تخته شاسی

3.3/5 - (12 امتیاز)

قیمت تخته شاسی

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید برخی وقایع را که دارای ارزش زمانی باشد ثبت کرده و به همراه خود داشته باشید . به طور مثال از فرزند کوچک خود در سنین نوزادی یا از والدین پیر خود در سنین کهن سالی و یا همچنین یک زوج خوشبخت در اوایل ازدواج تصویری به یادگار داشته باشید تا با دیدن آن ها خاطرات برای شما تداعی شود. خرید تخته شاسی و توجه به قیمت تخته شاسی و نصب عکس بر روی آن می تواند گزینه مناسبی برای انجام این کار باشد.

صنعت عکاسی از گذشته تا کنون تغییرات گسترده ای کرده است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری امکان چاپ عکس بر روی شاسی فراهم شده است و شما می توانید به راحتی تصاویر خود را بر روی شاسی به نمایش بگذارید و تصاویری زیبا برای مرور خاطرات خود داشته باشید. بنابراین با خرید تخته شاسی و آگاهی از قیمت تخته شاسی و نصب عکس بر روی آن یک اثر ماندگار برای خود به وجود آورید.

برای تهیه عکس بر روی تخته شاسی مراحل مختلفی صورت می پذیرد که برای آشنایی بیشتر شما در مورد این مراحل صحبت می کنیم.

مراحل نصب عکس بر روی تخته شاسی

ابتدا روکش چسبی بر روی تخته شاسی را کمی باز کرده و با تنظیم کردن دقیق عکس بر روی قسمت بازشده تخته شاسی قرار می دهیم (برای تمیزی کار لازم است دقت کافی و لازم برای تنظیم کردن عکس بر روی تخته شاسی صورت پذیرد ) سپس با باز کردن بیشتر روکش چسبی تخته شاسی عکس را بر روی تخت شاسی قرار می دهیم و این کار را تا جایی ادامه می دهیم که روکش کامل برداشته شده و عکس کاملا بر روی تخته شاسی ست شود .

حال که مراحل نصب عکس بر روی تخته شاسی را بررسی کردیم به دلایل تهیه عکس بر روی شاسی اشاره می کنیم:

دلایل قرار دادن عکس بر روی تخته شاسی

دلایل تهیه عکس بر روی شاسی را می توان به صورت زیر عنوان کرد :

  • دوام بیشتر عکس بر روی تخته شاسی: از آنجا که جنس تخته شاسی همچون کاغذ چاپ عکس نبوده و از دوام قابل قبولی برخوردار است به راحتی می توان با خرید تخته شاسی و نصب عکس بر روی آن به تصاویر دلخواه خود دوام بیشتری ببخشیم و برای مدت طولانی از آن ها نگهداری کنیم . البته قیمت تخته شاسی در این بین نیز نقش به سزایی دارد.
  • زیبایی منحصر به فرد تخته شاسی: از آن جا که تخته شاسی یک پدیده جدید در صنعت عکاسی به شمار می رود ، زیبایی خاصی در خود دارد که سبب زیباتر کردن مکانی می شود که مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین شما می توانید با خرید تخته شاسی و نصب عکس بر روی آن به منزل یا محل کار خود زیبایی خاصی ببخشید و از آن لذت ببرید .
  • جدید بودن و مد بودن نصب عکس بر روی تخته شاسی : در گذشته عکس ها را بر روی آلبوم ها می چسباندند و از آن ها نگهداری می کردند اما امروزه برای زیباتر کردن و جلوه بیشتر دادن به عکس ها از تخته شاسی که پدیده جدید در صنعت عکاسی حساب می شود استفاده می کنند

حالا که دلایل استفاده از تخته شاسی برای نگهداری تصاویر خود را بررسی کردیم به معرفی انواع تخته شاسی می پردازیم .

انواع ضخامت تخته شاسی

تخته شاسی انواع مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • تخته شاسی سه میل
  • تخته شاسی هشت میل
  • تخته شاسی شانزده میل
  • تخته شاسی بیست میل
  • تخته شاسی سی میل

اکنون که پیرامون تخته شاسی اطلاعاتی کسب کردید به معرفی یک سایت خرید تخته شاسی می پردازیم که قیمت تخته شاسی در آن به شکلی کاملا منصفانه تعیین شده است.

تولیدی قاب عکس آفتاب

سایت قاب عکس آفتاب با عرضه انواع تخته شاسی پذیرای سفارشات شما می باشد. شما می توانید در قاب آفتاب با مقایسه کیفیت و قیمت اقدام به خرید کنید و یک خرید خوب را با ما تجربه کنید . تولید انواع قاب های PVC

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا