تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

عمده فروشی تخته شاسی

Rate this post

عمده فروشی تخته شاسی :

همان طور که مستحضر هستید تخته شاسی یکی از شیوه های نمایش تصاویر به شمار می رود . در این روش عکس را بر روی تخته شاسی می چسبانند . تخته شاسی ماندگاری بیشتری نسبت به کاغذهای عکاسی دارد و به راحتی بر روی دیوار قابل نصب است . در ادامه به عمده فروشی تخته شاسی و انواع آن می پردازیم.

بنابراین استفاده از تخته شاسی می تواند یک گزینه مناسب برای حفظ و نگهداری عکس ها به شمار رود .

picture frame

عمده فروشی تخته شاسی چه مزیتی دارد و در کجا به کار می رود ؟

مزیتی که عمده فروشی تخته شاسی نسبت به تک فروشی این محصول دارد با توجه به قاعده تجارت سبب کاهش هزینه تمام شده در هر تخته شاسی می شود و این امکان را به مشتری می دهد تا با قیمت کمتری این محصول را به نسبت خرید تکی آن تهیه کند .

بنابراین به صاحبان عکاسی توصیه می شود این محصول را به صورت عمده تهیه کنند تا هزینه کمتری بپردازند . البته لازم به ذکر است خرید عمده تخته شاسی می تواند مزیت دیگری داشته باشد . برای درک بهتر آن به مثال زیر توجه کنید .

فرض کنید فردی برای تهیه عکس به عکاسی رفته و در نظر دارد عکس هایی که قبلا تهیه کرده است در عکاسی چاپ کند . صاحب عکاسی نمونه ای از عکس که بر روی تخته شاسی نصب شده است را به او نشان می دهد و استفاده از تخته شاسی برای عکس هایش را به او پیشنهاد می دهد . مشتری نیز پس از دیدن زیبایی عکس و دوام بیشتر آن بر روی تخته شاسی و در معرض دید بودن بیشتر عکس بر روی تخته شاسی ممکن است به پیشنهاد صاحب عکاسی پاسخ مثبت داده و از تخته شاسی برای عکس یا عکس های خود استفاده کند .

بدین ترتیب صاحب عکاسی یک معامله دو سر برد انجام داده است . زیرا علاوه بر سود کردن در فروش تخته شاسی می تواند برای نصب عکس بر روی تخته شاسی نیز اجرت دریافت کند . با وجود آن که تخته شاسی را به قیمت تکی به مشتری فروخته است .

عمده فروشی تخته شاسی

بنابراین با توجه به مطلب بالا با تهیه تخته شاسی به صورت عمده از عمده فروشی تخته شاسی می توان علی رغم فروش این محصول با قیمت تکی سود قابل ملاحظه ای کرد .

همچنین خرید عمده تخته شاسی می تواند از لحاظ جذب مشتری نیز مورد توجه واقع شود . برای درک بهتر این مسئله به مثال زیر توجه کنید .

فرض کنید مشتری به عکاسی شما مراجعه کرده است . با دیدن عکس ها بر روی تخته شاسی و زیبایی خاصی که در عکس نصب شده بر روی تخته شاسی وجود دارد باعث جلب شدن نظر مشتری می شود و ممکن است برداشت مشتری بدین گونه باشد :

وقتی عکس های زیبا و شیک را در ویترین خود قرار داده است حتما عکاسی با کیفیتی بوده و می تواند عکس مرغوبی به من تحویل دهد .

این برداشت سبب جلب اعتماد مشتری به شما می شود و شما می توانید با ارائه کیفیت خوب در تهیه عکس مشتری او را به صورت دائمی مشتری خود کنید .

با توجه به مطلب ذکر شده دیدیم که خرید عمده تخته شاسی می تواند باعث به افزایش کلاس کاری عکاسی و در نتیجه اعتماد مشتری و جذب وی به عکاسی ما شود .

نکته دیگر در مورد تخته شاسی می تواند جدید بودن این پدیده در صنعت عکاسی باشد . بنابراین هر عکاسی برای به روز کردن خود می بایست خود را به این پدیده آپدیت کند تا مشتریانش را راضی نگه دارد و چه بسا ممکن است به دلیل عدم تجهیز عکاسی به عکس های نصب شده بر روی تخته شاسی (عدم قابلیت نصب عکس بر روی تخته شاسی در عکاسی) برخی از مشتریان خود را از دست بدهد .

حال سوال مطرح شده است که تخته شاسی را از کجا به صورت عمده خرید کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت عمده فروشی تخته شاسی قاب آفتاب با ارائه تخته شاسی به صورت عمده آماده پذیرش سفارشات شما می باشد . شما می توانید با مقایسه کیفیت و قیمت عمده فروشی تخته شاسی قاب آفتاب اقدام به خرید کنید .

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا