تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

طرح تولید قاب عکس پی وي سی

3/5 - (1 امتیاز)

طرح تولید قاب عکس

چندین دهه است که تکنولوژي ساخت مصنوعاتی از قبیل قاب عکس، زهوار ، قرنیز و … از جنس S.P و در اصطلاح عام C.V.P در کشورهاي بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلیل امتیازات خاص و منحصر بفرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهانگیر شوند.

مواد ساخته شده در صنایع پتروشیمی ماده اولیه ساخت مصنوعات مدرن C.V.P می باشد که از مخفف کلمات (chloride vinyl poly) تشکیل شده است . این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشقات اصلی نفت خام می باشد . ماده pvc یکی از مهمترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت مصنوعات ذکر شده بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد .

سبکی وزن ، خمش پذیري ، عدم اشتغال ، عایق بودن در برابر حرارت و الکتریسیته ، مقاومت دربرابر مواد شیمیایی و بیلوژیک ، قابلیت تبدیل به سطح صیقلی ، قابلیت تلفیق به مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیر فلزي در صنعت تبدیل نموده است.
در این فصل خلاصه اي از بررسی هاي صورت گرفته در خصوص طرح و مطالعات مربوط به بررسی بازار می توان به توجیه پذیر بودن طرح از لحاظ اقتصادي در شرایط بررسی شده ، رسید .

قابلیت هايC.V.P نسبت به سایر مواد موجود به شرح زیر می باشد

کاهش مصرف انرژي: در مصارف کلی به علت وجود شیارهاي خالی میان پروفیلها ، این مصنوعات بصورت یک سطح عایق موثر در اجزاي محصول نقش موثري را در کاهش مصرف انرژي ایفا نماید . مطالعات انجام شده نشان میدهند که استفاده از مصنوعات استاندارد باعث صرفه جویی در مصرف انرژي به میزان 45% تا 60% نسبت به مواد موجود می گردد.

عایق صوتی : امروزه پدیده آلودگی صوتی بخشی از مشکلات زندگی در شهرهاي بزرگ می باشد . صداهاي بالاي 45 دسیبل براي گوش انسان مضر و باعث ناراحتی می شود . اثرات نامطلوب آلودگی صوتی در رفتارهاي اجتماعی ، روحی و روانی شهروندان به وضوح مشاهده می گردد . وجود کانالهاي خالی متعدد در میان مصنوعات باعث شده تا علاوه بر سبک تر شدن وزن سازه ها ، مانند یک عایق طبیعی عمل نموده و ازانتقال صداهاي ناهنجار محیط خارج به فضاي داخلی جلوگیري گردد.

استفاده از انواع یراق آلات : یراق آلات در این نوع مصنوعات به گونه اي طراحی شده است که سرتاسر سطح قاب را احاطه کرده ، به راحتی قابل تنظیم بوده و از چهار جهت قاب را قفل می نماید . یراق آلات معمولاٌ بسیار مستحکم بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند به طوریکه به مرور زمان کیفیت خود را از
دست نخواهند داد.

مقاومت در مقابل انتقال حرارت : یکی از مهمترین امتیازات محصولات عایق بودن آنها در برابر حرارت و برودت می باشد . در برودت 62- وحرارت 81+ سانتیگراد تغییر شکل نمی دهد به گونه اي که در تابستان با وجود برخورداري از نور کافی و گرما ودر زمستان با وجود سرماي زیاد اثر مخرب و تغییر شکل در آنها دیده نمی شود.

دوام و قابلیتها در نصب : محصولات C.V.P در مقایسه با پروفیل آهن و آلومینیوم و چوب به دلیل برخورداري از وزن کم در هنگام تنش ، آسیب بسیار کمتري دیده و ضخامت جداره خارجی فریمها و قاب ها در مقابل ضربه عواملی هستند که موجبات مقاومت و ایستادگی را در مصنوعات C.V.P ایجاد کرده اند.

رنگ کاري و لامیناسیون : محصولات C.V.P نه تنها از نظر سیستماتیک و استحکام و مناسب بودن قیمت، بلکه از نظر زیبائی و قابلیت امکان انتخاب رنگ نسبت به سلیقه مشتري نیز محصولات متنوعی ارائه می نماید. به علت عدم نفوذ پذیري سطوح رنگی در مقابل تشعشعات نور خورشید ، با گذشت زمان از شفافیت و کیفیت رنگ کاسته نمی شود . سطوح داخلی را می توان به صورت رنک سفید که متعلق به خود C.V.P.U می باشد، استفاده کرد و همچنین می توان به کمک سیستم لامیناسیون با  انتخاب رنگ و فرم که انواع مختلف را نیز شامل می شود با سیستم فشار و حرارت روي ریل هاي C.V.P روکش ایجاد نمود.

تولیدی قاب تابلو

باتوجه به موارد فوق الذکر قابلیتهاي مصنوعات C.V.P را می توان به شرح زیر اعلام نمود:

  • قدرت بازیافت مواد تا 0 0 1% و حفظ محیط زیست مقاوم به خوردگی در مقابل اسیدها و بازها و ضد زنگ بودن
  • داراي مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ( V.U )
  • امنیت بسیار بالا با استفاده از مدرن ترین یراق آلات و تعبیه قفلهاي متعدد در داخل چارچوب
  • صرفه جویی در مصرف انرژي و کاهش سوخت مصزفی از 40% تا 60%
  • 50سال عمر مفید با 5 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش
  • نظافت ساده و آسان ( آب و صابون )
  • قابلیت نصب در آخرین مرحله ساختمان و حتی بعد از مرحله رنگ ساختمان
  • عدم نیاز به رنگ آمیزي
  • عدم محدودیت در طرح ساخت و امکان انتخاب رنگ
  • غیر قابل اشتغال بوده و به خاموش کردن آتش نیز کمک می کند.
  • مقاوم در برابر قارچها و حشرات
  • باتوجه اینکه پروفیلهاي C.V.P.U سخت و ضد ضربه بوده و براحتی قابل خم شدن هستند ، لذا می توان با این نوع پروفیل هر نوع قوس و انحناي دلخواه را اعمال نمود.
  • سایر ویژگیها: استفاده از نور و هواي مناسب ، جلوگیري از نفوذ سرما / گرماي محیط خارجی ، جلوگیري از مزاحمت حشرات ، ضد سرقت بودن و تشکیل حفاظ مطمئن در مقابل سایر عوامل ناخواسته از ویژگیهاي مصنوعات استاندارد در کار می باشد.

خواص قاب عکس و فریمهاي پلیمري S.P (پلی استایرن) ، C.V.P (پی.وي.سی)

  • تنوع بالاي طرح و رنگ
  • 40 قالب پروفیل با بیش از 80 1 مدل در طرحها و رنگهاي متنوع
  • ابعاد مختلف
  • پروفیلهاي C.V.P و S.P داراي قالبهاي متعدد براي هر متد و سبکی از قبیل را داراست و در هر سایز قابل ساخت می باشد.
  • دوام بالا و ماندگاري رنگ
  • قابهاي چوبی به دلیل بافت طبیعی و زنده شان عمر مفید داشته و با گذر زمان رنگشان برگشته و گاهی ترك خورده و یا متورم می شوند ولی پروفیلهاي C.V.P و S.P به دلیل ساختار پلیمرشان گذر زمان تاثیري بر رنگشان نمی گذارد و در روبت و گرما و سرما از بین نمیرود و ترك نمی خورند و به همین دلیل در محیطهاي خاص مانند حمام، توالت، لابی و حتی مکانهاي سرباز قابل استفاده هستند.
  • قیمت مناسب و زمان تولید کوتاه
  • پروفیلهاي C.V.P ارزانتر از مدلهاي چوب و سنتی میباشد و از نظر تولید زمان کوتاهتري به خود اختصاص می دهند.

معرفی محصول

C.V.P ماده اولیه ساخت مصنوعات مدرن pvc می باشد که از مخفف کلمات

chioride vinyl poly تشکیل شده است . این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک هاي معدنی است . در فرایند تولید با افزودن مواد مختلفی چون ضربه گیر ( Impact Modifier ) ، مواد ضد احتراق ( Stabilizers Heat ) پر کننده ها ( Fillers )، کمک کننده ها ( Aids Processiny ) ، روان کننده هاي داخلی ( Lubricants External & Internal ) و رنگهاي صنعتی ( Pagment ) به دو ماده فوق ، ترموپلاست C.V.P بدست می آید که ترکیب جدیدي از ماده اولیه PVC بوده ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید ، اصطلاحاٌ به آن ماده غیر پلاستیک اطلاق می‌شود.

این ماده یکی از مطمئن ترین و پر مصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد . سبک وزنی ، خمش پذیري ، عدم اشتغال ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک ، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی ، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد ، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیر فلزي در صنعت تبدیل نموده است ، این محصول قابلیت لیمینت شدن و عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می‌باشد.

در پروسه تولید مواد اولیه توسط دستگاه اکسترودر کشش و در قطعات و ابعاد مختلف ( بنا به نیاز مصرف کننده ) به بازار عرضه می گردند.

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

صنایع بالا دستی و پائین دستی

محصول pvc به طور اعم متشکل از 4 نوع ماده اولیه می باشد . ماده اصلی که حدود 84% محصول را تشکیل می دهد پلی وینیل کلراید ( PVC ) می باشد که تولید کننده اصلی آن در داخل کشور شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی می باشد و ماده مزبور باید ازاین مجتمع تهیه گردد . برخی از مواد افزودنی براي ایجاد خواص ویژه به محصول اضافه می شود . یکی از این مواد Stabilizer Impact است که جهت ایجاد خاصیت مقاومت در برابر ضربه و شکستگی مورد استفاده قرار می گیرد . منبع اصلی تامین این ماده واردات از آلمان و اتریش خواهد بود.

در مورد صنایع پائین دستی ، همانطور که قبلاٌ گفته شد می توان صنایع مختلف از جمله موارد زیر را نام برد :

  1. صنایع قاب سازي
  2. زهوار
  3. قرنیز
  4. شرکتهاي تبلیغاتی و تولید کننده تابلوهاي تبلیغاتی
  5. صنایع ساخت میز، پاراتیشن و تجهیزات اداراي
  6. صنایع تولید تجهیزات ساختمانی شامل سقف کاذب ، دیوارهاي پیش ساخته و…
  7. صنایع تولید کابینت ، کمد و ….

این پروفیل ها علاوه بر زیبایی و دوام بیشتر مزیتهاي بسیاري نسبت به پروفیلهاي ساخته شده از چوب و فلز و MDF دارد از جمله این مزیتها میتوان مقاومت در برابر رطوبت ، قابلیت شستشو، وزن سبکتر نسبت به پروفیلهاي چوبی را برشمرد همچنین بر خلاف پروفیلهاي چوبی Moulding S.P با گذشت زمان دچار انحناء و پوسیدگی نمیشود .

در این پروفیلها میتوان سبکهاي متفاوت قاب از سنتی تا مدرن در طیف بی نهایتی از رنگ، طرح، بافت، عمق و شکل را ایجاد نمود.

عمده فروشی تخته شاسی | قیمت تخته شاسی | خرید تخته شاسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا