تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تولید تخته شاسی

Rate this post

تولید تخته شاسی چگونه است ؟

تولید تخته شاسی به دنبال استفاده و علاقه هر چه بیشتر مردم از عکس های خانوادگی و یا عکس های زیبا و دلنواز رونق گرفت. از این روست که مسئله تولید تخته شاسی و کیفیت مربوط به آن امری بسیار مهم است.

خرید عمده تخته شاسی

تخته شاسی وسیله­ ای است که عمدتا جهت نمایش پوستر یا عکس مورد استفاده قرار می­گیرد و از چوب ام دی اف ساخته می­شود. تولید تخته شاسی در ابعاد مختلف و به صورت ضخامت 8 ، 16 و 30 میلی­متر می­باشد. یک طرف تخته شاسی چسب مخصوص با استفاده از دستگاه چسب زنی زده می­شود و در طرف دیگر آن فضای خالی برای قرار گرفتن بر روی پیچ یا میخ و نصب روی دیوار قرار دارد.

چسب مورد استفاده در تولید تخته شاسی بر کیفیت آن مؤثر است و بهتر است از نوع سلیفونی و با مارک معتبر باشد. در چاپ عکس بر روی شاسی، تصویر موجود که بر روی یکی از کاغذهای مات، کاغذ سیلک و یا کاغذ کتالیک چاپ شده است بر روی تخته شاسی زده می­شود. البته عکس با ابعاد کوچک می­تواند مستقیم بر روی تخته شاسی چاپ شود.

نحوه ساخت تخته شاسی

تخته شاسی به طور معمول دارای برندهای مختلفی است که معروف ترین مرغوب ترین آن تخته شاسی واناچایی است.

به هنگام نصب عکس روی شاسی باید ابعاد شاسی نیم سانت از ابعاد عکس کوچکتر باشد تا تخته از عکس بیرون نزند. عکس بر روی قسمت چسب­دار تخته منطبق می­شود. به هنگام قرار دادن عکس باید دقت شود که جای پیچ که پشت تخته شاسی قرار دارد با قسمت بالای عکس هماهنگ شود. عکس با دست روی تخته شاسی منطبق می­شود.

یک طرف کاغذ عکس بالا آورده می­شود و با چاقوی برش برش عرضی روی چسب زده و چسب جدا می­شود و عکس روی تخته چسبانده می­شود همین کار برای طرف دیگر عکس تکرار می­شود به این ترتیب عکس روی تخته ثابت می­شود. با چاقوی برش نیم سانت اطراف عکس برش خورده و با لبه­ های تخته یکسان می­شود.

چسب دوطرفه تخته شاسی

چسب ها نیز از برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که مسلما هر کدام از آن ها با توجه به قیمت خود کیفیت های متفاوتی را دارا می باشند. یکی از مرغوب ترین چسب هایی که در تولید تخته شاسی استفاده می شود چسب paradise است که از کیفیت و مقبولیت مناسبی برخوردار است.

نوار PVC نقش مهمی را در کیفیت تولید تخته شاسی بازی می کند و این از آن جهت است که باعث بعد دادن به تخته شاسی می شود و از لحاظ ظاهری تاثیر به سزایی دارد.

دستگاه برش ام دی اف

به دلیل فشردگی بالای ام دی اف نسبت به نوپان و حساس بودن و ترد بودن آن باید در دستگاه برش تیغه ­هایی استفاده کرد که برای برش ام دی اف مناسبند. موتور دستگاه­ های برش ام دی اف  از 1200 تا 3000 دور موجودند که 3000 بالاترین دور موتورهای دو زبانه است. چپ و راست بودن تیغه­ های اره ­ی دستگاه باعث می­شود که برش بدون پوسته شدن انجام شود. در قسمت انتهایی میز دستگاه برش غلتک دورانی وجود دارد که کار رنده را انجام می­دهد. رنده­ کاری برای صاف کردن سطح ام دی اف استفاده می­شود.

تولیدی تخته شاسی آفتاب

تولیدی تخته شاسی آفتاب سعی کرده کمترین قیمت تخته شاسی در بازار را با بهترین کیفیت و بدون ورم کردن چسب (چسب های استفاده شده در تولیدی آفتاب تضمینی و بدون برآمدگی تحویل داده می شود) عرضه کند. تمامی قیمت ها تضمینی ارائه می شود و شما میتوانید با یک تماس از تمامی اطلاعات بهره مند شوید. امیدواریم که بتوانیم بهترین خدمات مطروحه را برای شما ارائه دهیم. دفاتر پخش تولیدی آفتاب می تواند در کمترین زمان اجناس را برای شما در ایران و کشورهای همسایه ارسال کند.

پیشنهاد مطالعه: فروش عمده تخته شاسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا