تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

چیدمان قاب عکس روی دیوار، این طوری قشنگ تر میشه!

5/5 - (2 امتیاز)

چیدمان قاب عکس روی دیوار

ترفندهای دکوراسیون: بسیاری از ما زیبایی دکوراسیون داخلی را در مبلمان گرانقیمت، پرده های حجیم و کالاهای لوکس می دانیم، در حالی که با چند ترفند ساده مثل چیدمان قاب های ارزان، استفاده از اکسسور های کوچک در جایگاه درست، به سادگی منزل شما زیباتر به نظر می آید. نظم دادن به قاب های عکس یا تابلو های نقاشی روی دیوار با انتخاب درست قاب ها و استفاده درست از الگوهای چینشی امکان پذیر است؛ بههمین منظور در این مطلب از ihome می خواهیم شما را با مدل های مختلف چیدمان قاب عکس روی دیوار در دکوراسیون منزل آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

انتخاب قاب مناسب در طراحی دیوار

یکی از مهم ترین ارکان در طراحی دیوار و چیدمان قاب عکس روی دیوار، انتخاب قاب مناسب است. انتخاب قاب مناسب و مدل قاب عکس دیواری تا حد زیادی بستگی به تعداد قاب شما دارد، به طور مثال ممکن است مجموعه شما مربوط به عکس های خانوادگی باشد که در سال های آتی مدام بیشتر ­می شود، بنابراین باید قاب مناسب برای مجموعه ی خود را از قبل در نظر بگیرید.

 

به طور کلی برای چیدمان قاب عکس روی دیوار در مواردی که تعداد تصاویر شما ثابت می­ ماند و ارتباط یکسانی با هم دارند بهتر است که آنها را هم طرح و هم جنس با هم انتخاب کنید تا ارتباط آنها به یکدیگر در قاب ها هم مشخص شود، اما برای قاب های خانوادگی، بهتر است از مدل قاب عکس دیواری با رنگ و جنس متنوع استفاده شود که باگذشت زمان برای هربار خرید با مشکل پیدا نشدن قاب­ های پیشین مواجه نشوید.

چیدمان قاب عکس ها روی دیوار
پیش از نصب قاب ها روی دیوار می توانید برای چیدمان قاب عکس روی دیوار بر طبق الگو هایی که در تصویر می بینید، می توانید آنها را از لحاظ ابعاد دسته بندی کنید، سپس مشخص کنید که در کدام قسمت دکوراسیون منزل مثل راهروها، راه پله ها، فضای بالای مبلمان قرار است استفاده شود و در آخر با توجه به تعداد و نوع قاب ها چند الگوی مختلف را ابتدا روی زمین مشخص کنید و بهترین آن­ را روی دیوار اجرا کنید.
در مطالب بعدی شما را با ترفندهای بیشتری از دکوراسیون داخلی منزل آشنا می کنیم، پس برای اطلاع از به روزترین ایده های دکوراسیون داخلی چشم از کانال تلگرام آی هوم بر ندارید!

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا