تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

طرح تولید تابلو و قاب عکس Pvc

5/5 - (1 امتیاز)

طرح تولید تابلو و قاب عکس Pvc

چندین دهه است که تکنولوژی ساخت مصنوعاتی از قبیل قاب عکس، زهوار ، قرنیز و … از جنس pvc و در اصطلاح عام pvc در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلیل امتیازات خاص و منحصر بفرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهانگیر شوند . مواد ساخته شده در صنایع پتروشیمی ماده اولیه ساخت مصنوعات مدرن pvc می باشد.

این ماده یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشقات اصلی نفت خام می باشد . ماده pvc یکی از مهمترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت مصنوعات ذکر شده بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد . سبکی وزن ، خمش پذیری ، عدم اشتغال ، عایق بودن در برابر حرارت و الکتریسیته ، مقاومت دربرابر مواد شیمیایی و بیلوژیک ، قابلیت تبدیل به سطح صیقلی ، قابلیت تلفیق به مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت تبدیل نموده است.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت تابلو و قاب عکس pvc
طرح توجیهی تولید تابلو و قاب عکس: ۲۹۱۹۱۳۷۰

موارد مصرف و کاربرد تابلو و قاب عکس pvc

در تابلو سازی و قاب عکس سازی و سایر تزئینات، به عنوان عایق صدا، استفاده از نور و هوای مناسب ، جلوگیری از نفوذ سرما، گرمای محیط خارجی ، جلوگیری از مزاحمت حشرات ، ضد سرقت بودن و تشکیل حفاظ مطمئن در مقابل سایر عوامل ناخواسته از ویژگیهای مصنوعات استاندارد در کار می باشد .

اهمیت استراتژیک طرح تولید تابلو و قاب عکس pvc

این پروفیل ها علاوه بر زیبایی و دوام بیشتر مزیت های بسیاری نسبت به پروفیل های ساخته شده از چوب و فلز و MDF دارد از جمله این مزیت ها میتوان مقاومت در برابر رطوبت ، قابلیت شستشو، وزن سبکتر نسبت به پروفیل های چوبی را برشمرد همچنین بر خلاف پروفیلهای چوبی با گذشت زمان دچار انحناء و پوسیدگی نمی شود . در این پروفیل ها میتوان سبک های متفاوت قاب از سنتی تا مدرن در طیف بی نهایتی از رنگ، طرح، بافت، عمق و شکل را ایجاد نمود. که ازین رو دارای اهمیت است اما کالای استراتژیک محسوب نمی شوند.

قیمت خط تولید تابلو و قاب عکس pvc

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید تابلو و قاب عکس پی وی سی، برابر با ۱۰۶۸۹۲۰۰ هزار ریال بر آورد شده است.

پیشنهاد مطالعه: خرید عمده تابلو فرش

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت تابلو و قاب عکس pvc

بودجه: بین ۲ تا ۴ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۷۷۰۰۰۰ عدد
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۳۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۱۴ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۳۰۳۶۱۰۶۶ هزار ریال

تولیدی قاب عکس و شاسی آفتاب

تولیدی قاب عکس آفتاب / قیمت قاب پی وی سی pvc / فروش عمده تخته شاسی خام / تولیدی قاب عکس فانتزی | عمده فروشی قاب فانتزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا