تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

دکوراسیون داخلی و چیدمان قاب عکس

Rate this post

امروزهامروزه دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای در بین طراحان و معماران برخوردار است. عوامل مختلفی مانند چیدمان مبلمان, وسایل تزیینی, دیوارپوش, کفپوش از اهمیت ویژه ای در بین طراحان و معماران برخوردار است. عوامل مختلفی مانند چیدمان مبلمان, وسایل تزیینی, دیوارپوش, کفپوش و … در طراحی داخلی موثر هستند. تکمیل یک دکوراسیون ایده آل محدود به این موارد نمیشود, استفاده از قاب عکس بر روی دیوار یا سایر مکان های دیگر نیز تاثیر به سزایی در نمای داخلی خانه دارد.

چیدمان قاب عکس بر روی دیوار از مهمترین بخش های تزیین دکوراسیون منزل محسوب میشود. اکثر اوقات چیدن قاب در آخرین مرحله طراحی داخلی صورت میگیرد اما میتوان این موضوع را در محوریت قرار داده و سایر وسایل را طبق آن چید. قاب عکس در سایز و رنگ متنوع در بازار وجود دارد و با هر قیمتی میتوان قاب های زیبای که مناسب دکوراسیون منزل است خریداری نمود.

چیدن قاب عکس بر روی دیوار از ایده های خلاقانه ایست که میتوان با کمترین هزینه در دکوراسیون داخلی خانه اعمال شود. در اکثر خانه ها میتوان قاب عکس های متعددی را یافت که نشانگر احساسات درونی افراد هستند و نمایی زیبا در دکور خانه ایجاد کرده اند. قاب عکس باید بر اساس سایز و مدلی انتخاب شود که با مکان مورد نظر همخوانی داشته و بر زیبایی و ظرافت خانه بیفزاید.

اکثر طراحان داخلی قاب عکس های سفید و خاکستری را برای تزیین دکوراسیون خانه پیشنهاد میدهند. استفاده از قاب عکس با رنگ خنثی نمایی شیک و مدرن در اتاق نشیمن و پذیرایی ایجاد میکند, اما در کل میتوان رنگ فریم قاب عکس ها را بر اساس تطبیق آنها با زمینه رنگ سایر لوازم خانه انتخاب نمود که در این صورت هارمونی و جذابیت بیشتری در فضای خانه به وجود می آید.

چیدمان قاب عکس در دکوراسیون داخلی به روش های گوناگونی انجام میگیرد که در زیر به انواع آن اشاره شده است:

چیدمان قاب عکس به سبک طبقه ای

اگر طبقه های چوبی متصل به دیوار بخشی از دکوراسیون داخلی منزل شما به حساب می آیند قرار دادن قاب عکس بر روی آنها زیبایی را درخانه شما به ارمغان می آورد. یکی از مزیت های این طبقه ها این است که در خانه جای مشخصی برای قرار دادن قاب عکس در اختیار دارید و میتوانید این مکان را با قاب عکس های متنوع پر کنید.
چیدمان قاب عکس به سبک نامنظم

بعضی از افراد گمان میکنند چیدمان قاب در سایزهای متفاوت بر روی دیوار نمایی شلوغ و نامتقارن ایجاد میکند اما در اصل قرار دادن تلفیق قاب های مستطیل, مربع, عمودی, افقی و … در کنار هم ایده ای بسیار خلاقانه در طراحی داخلی ست. گاهی در کنار هم قرار دادن قاب های نامتقارن نمایی زیبا ایجاد میکند که چشم هر بیننده ای را خیره مینماید.
چیدمان قاب عکس به سبک کلکسیونی

در این نوع چیدمان قاب عکس ها در انواع مختلف با سایزها و جنس های متنوع در کنار هم قرار داده میشوند. اصولا در این نوع چیدمان عکس های خانوادگی به چشم میخورند و حسی گرم و صمیمی به ببینده منتقل میکند.

چیدمان قاب عکس به سبک شبکه ای

در چیدمان شبکه ای قاب عکس ها به صورت شبکه ای از قاب ها در کنار هم قرار میگیرند. این روش چیدمان مناسب دیوارهایی با عرض زیاد میباشد و نمایی زیبا از قاب عکس بر روی دیوار نمایان میسازد.
چیدمان قاب عکس پلکانی

قاب عکس ها به روش های گوناکون بر روی دیوار کنار راه پله قرار میگیرند. ساده ترین روش این است که از بالا به پایین یا از پایین به بالا بر روی دیوار نصب شوند. این روش پلکانی مناسب دیوارهای جانبی پله هاست.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا