تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

اثر رطوبت بر قاب های پی وی سی pvc

5/5 - (1 امتیاز)

اثر رطوبت بر قاب pvc

در این بخش میخواهیم به این نکته اشاره کنیم که رطوبت بر قاب های پی وی سی اثری ندارد و میتوان از این نوع قاب ها در سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کرد.
حتی میتوان برای تمیز کردن ، این قاب ها را با آب شستشو داد. فقط باید دقت کرد که اجسام زبر سطح این نوع قاب را خراش میدهند و برای شستشو باید از اجسام لطیف و نرم مانند ابر استفاده کرد.

بعد از شستشو نباید قاب را مقابل نور خورشید و یا در مجاورت حرارت قرار داد ، چون نور خورشید و حرارت باعث میشوند که قاب شکل اصلی خود را از دست بدهد.
به عکس مقابل توجه کنید. می بینید که طراح چگونه از قاب ها برای زیبایی داخل حمام استفاده کرده است. قاب ها در اندازه های مختلف و با پهنای متفاوت انتخاب شده اند و به شکل هنرمندانه ای روی دیوار قرار گرفته اند.

دلیل محبوبیت قاب پی وی سی

قاب عکس پی وی سی یکی از دلایل محبوبیتش در میان مردم همین مقاومت آن در برابر رطوبت است که بدون اینکه کاملا از لاک باشد به طور کامل مقاومت خود را در برابر رطوبت نشان می دهد. البته یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت قاب عکس پی وی سی ظرافت و تنوع در طرح بندی ها و رنگ بندی های آن است که انتخاب های ما را بسیار با طراوت و منحصر به فرد می کند.

تا چندی پیش طرح قاب عکس ها محدود به قاب عکس های فلزی، لاکی و سلطنتی چوبی میشد که این ابزار مدرن و پرکاربرد خیلی سریع جای همه آنها را گرفته و نیاز ها را به خوبی برآورده کرده است.

پروفیل قاب عکس | قیمت قاب پی وی سی | قاب سازی آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا