تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تولیدی قاب عکس آفتاب

Rate this post

قیمت – تولیدی قاب عکس آفتاب

بلاشک اولین مورد موثر در اطمینان از یک خرید سالم مناسب بودن قیمت و نداشتن هیچگونه تردیدی درباره منطقی بودن قیمت یک کالاست. ما سعی کرده ایم به ازاء هر کالایی که به شما عزیزان ارائه می دهیم، هزینه ای با شرایط زیر در نظر بگیریم.

الف – در مقایسه با مراکز تولید و فروش قاب عکس کشور دیگر ارزانتر باشد

ب – هیچگونه ابهامی در اصلالت اجزای تشکیل دهنده قاب، شاسی و … باقی نماند . بنابرین جایی برای عرضه تبلیغات زبانی نخواهد ماند (مثال : نمیتوان گفت تفاوت قیمت یا گرانی این کالا به خاطر اینست که در بازار کمیاب است یا ساخت فلان کشور است، چون همه چیز به روشنی توضیح داده شده است)

ج – اگر شما کالایی را امروز سفارش دهید و تا تحویل این کالا دلار گرانتر شود مبنای حساب با دلار امروز است و بالعکس اگر دلار ارزانتر شود مبنای حساب با دلار ارزانتر خواهد بود. چرا که ما تا زمانیکه خود کالا یا مواد تولید آن را در انبار نداشته باشیم سفارش آنرا نمی پذیریم.

د – به ازای مبلغ پیش پرداخت خرید ، 7% تخفیف در فاکتور لحاظ خواهد شد.

کیفیت پروفیل pvc

در اینجا مقتضی است شما را در جریان چشم انداز رشد و توسعه تولیدی قاب عکس آفتاب قرار دهیم . اولین چشم انداز ما دوساله بود ، قرار بود در این دو سال به جایی برسیم که اکنون هستیم . به لطف خدا و محبت شما عزیزان موفق هم بودیم

الف – دو کارگاه تولیدی راه انداختیم

ب – با دو شرکت بزرگ خارجی قرارداد همکاری بستیم

ج – توانستیم در خدمت اکثر ارگان های نیروهای مسلح باشیم و هدایای تبلیغاتی آنها را مهیا کنیم دلخوشی هر خریدار بعد از خرید به مرغوب بودن و بالا بودن کیفیت کالاست،این دلخوشی و یا احساس منفی ناشی از نامرغوبی کالا تا جایی اثرگذار است که می تواند قدرت فروش یک شرکت را بالا و پایین کند، در بعضی مواقع حتی به سود کلان فروشنده از طریق تبلیغ مشتری و یا ورشکستگی فروشنده به خاطر تبلیغ منفی مشتری می انجامد و ما این مسئله را بخوبی درک کرده ایم و آنجایی که دومین چشم انداز رشد تولیدی قاب عکس آفتاب پنج ساله می باشد . این کوتاهی در شناخت کیفیت مواد اولیه تولید و یا کالای تهیه شده و همچنین انعکاس و توضیح درست و صادقانه این کیفیت به مشتری به هیچ وجه در مراحل و مسیر توسعه ما نمی گنجد.

تعهد زمانی تولیدی قاب عکس آفتاب

نوش دارو بعد از مرگ سهراب! این کنایه ایست که تعدادی ازفروشندگان از مشتریان دائمی خود در یافت میکنند ٬ بعضی خریداران حتی فراتر رفته و اگر بار اول خریدشان از این فروشندگان باشد به راحتی راضی به پرداخت مباغ فاکتور نمیشوند … والبته حق هم دارند…

اشتباه این فروشندگان پذیرفتن یک سفارش دردو حالت زیر است الف-آن کالا را یا مواد اولیه اش را فعلا در انبار ندارند، ب- واسطه گری میکنند و بهوای اینکه به آن دسترسی خواهند داشت٬قبول سفارش میکنند تولیدی قاب عکس آفتاب تجارب کافی در این زمینه دارد وهرگز در این دو حالت سفارشی را قبول نمیکند. برای هر فروش بالای یک میلیون تومان قرارداد کتبی بسته میشود ودر ضرب الاجل مندرج در قرارداد کالا را تولید یا مهیا میکند وتحویل مشتری میدهد وتمام خسارات مر بوط به این کوتاهی را که در قراردادقید شده می پذیرد.

پشتیبانی:

الف-تمام محصولات ما ضمانت تحویل دارند ودر صورت بروز هرگونه مشکل اعم از شکستگی ٬ خم شدگی ، لب پریده بودن و یا ناقص بودن اجزای تشکیل دهنده ٬ تعویض کالا مقدور است. این ضمانت شامل مدت زمانی میشود که مشتری کالا را تحویل میگیرد وآنرا به مصرف میرساند ویا به صورت هدیه تحویل کسی میدهد.(حداکثر15 روز)

ب-همه مشتریان ما میتوانند در هر ساعت از شبانه روز خواسته های خود را اعم از حضور ما در محل مشتری برای دریافت سفارش کالا یا توضیح ومعرفی کالا ، اقدام سریع برای تعویض کالا٬ وحتی استفاده از تیم بازار گردی شرکت تولیدی قاب عکس آفتاب که جزء خدمات منحصر بفرد ماست، مطرح نموده و منتظر خدماترسانی سریع وبموقع ما باشند.

ج- هرگاه مشتری درباره خرید خود از ما احساس گله مندی ویا پشیمانی کند در صورتی که زیر نویس ویا چاپی برای تبلیغات در کالا وبسته بندی آن نداشته باشد تا 7 روز میتواند کالا را سالم پس داده وبعد از 7 روز مبلغ پرداختی را پس بگیرد.

خدمات منحصر بفرد تولیدی پروفیل pvc

الف-تیم حمل و نقل ما برای عزیزانی که بیش از سه بار از ما خرید کرده باشند و یا جمع مبلغ خرید آنها به پنج میلیون تومان رسیده باشد بصورت رایگان حمل کالا خواهند نمود. این حمل کالا از محل کار ماتا محل تخلیه کلی بار که مشتری تعیین میکند خواهد بود

ب-سفارشهایی با مبلغ خرید بالای 10 میلیون تومان بصورت رایگان چاپ تبلیغاتی خواهند داشت

ج-سیسیتم بازارگردی تولیدی قاب عکس آفتاب بصورت رایگان و 24 ساعته در خدمت مشتریان دائمی (بیش از 3 بار خرید ) خواهد بود

د-به ازای هر مبلغ پیش پرداخت خرید کالا ، تولیدی قاب عکس آفتاب 7% تخفیف در فاکتور لحاظ خواهد کرد ه-تمام رفت و آمد های اولیه لازم به محل مشتری در هر ساعت از شبانه روز مقدور و رایگان خواهد بود منتظردیگر طرحهای منحصر بفرد خدمات تولیدی قاب عکس آفتاب باشید.

استفاده از سیستم بازارگردی

تولیدی قاب عکس آفتاب افرادی را بعنوان ویزیتور استخدام کرده که در طول روز یک ساعت موظف به گشتن در بازارهای بزرگ و باهدف یافتن تولید کننده های بزرگ اجناسی غیر از حیطه کاری ما هستند. :تولیدی قاب عکس آفتاب از این حرکت چهار نوع استفاده را پیش بینی کرده که مهمترین آنها به نفع مشتریان عزیز خواهد بود اولین مورد استفاده شناختن تولید کننده های واقعی بسیاری از اجناس مورد نیاز ارگانهای دولتی و غیر دولتی است که در مواقع لزوم دست مشتری را در دست تولید کننده واقعی بگذاریم

بدون کوچکترین چشم داشتی و بدون واسطه گری- فایده این امر برای ما در این این است که به مشتری خود نوعی خدمات منحصر بفرد بعنوان هدیه رسانده باشیم و برای مشتری هم اینکه به راحتی به تولید کننده های بزرگ دسترسی پیدا می کند بدون اینکه مجبور باشد چیزی را از واسطه ای خریداری کند دومین سود تربیت ویزیتورهای کار کشته و بافرهنگ غنی فروش سومین سود بدست آوردن آمار دقیق دسترسی فروشنده ها به تبلیغات موثر و آخرین نفع این کار هم خریداری مواد اولیه و کالاهای لازم خود  تولیدی قاب عکس آفتاب با کمترین قیمت و بهترین کیفیت است

این موضوع دوباره به ارائه بهتر کالاها به مشتریان منجر میشود در نهایت اگر مشتری ما که در حسابداری ما کد مشتری دارد از ما سراغ تولید کننده کالا ی مورد نیازش را بگیرد، حداکثر در مدت یک روز کاری تولید کننده آن کالا را با تمام مشخصات و آمار تماس به مشتری معرفی خواهیم کرد. (البته ما در تصمیم مشتری و یا مراحل بعد و حتی در نحوه تسویه آنها دخالتی نخواهیم داشت و مسئولیتی نمیپذیریم).

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا