تولیدی قاب عکس آفتاب

اعتماد شما افتخار ماست

0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

تخته شاسی چیست ؟

4.2/5 - (4 امتیاز)

تخته شاسی چیست و چه کاربردی دارد ؟

تخته شاسی چیست | تخته شاسی وسیله ای مانند تابلو است که برای نمایش تصویر، پوستر، تبلیغات و آگهی و… استفاده می شود. معمولا از تخته شاسی در عکاسی ها، شرکت ها و سازمان ها برای نمایش محصولات استفاده می شود. این کار تاثیر بالای تخته شاسی را در عرصه ی تبلیغات و تاثیرگذاری بالای آن را نشان می دهد. به علت جذابیت و زیبایی خاصی که برای بیننده دارد بیشترین استفاده از تخته شاسی ها برای عکس های خانوادگی و تزیین منزل است. علاوه براین با استفاده از تلفیق هنر عکاسی و تابلوسازی با تبلیغات از تخته شاسی در حوزه ی صنعت و تبلیغات برای اهداف تجاری استفاده می شود.

چرا به آن تخته به شاسی می گوییم؟

به عنوان مثال، اگر به ساختار خودروها دقت کرده باشید، متوجه خواهید شد که همه ی خودروها در ساختار خود دارای یک سازه هستند که نگهدارنده بدنه خودرو می باشند و بدنه ی خودرو روی آن قرار می گیرد که به آن شاسی می گوییند. حال به توجه به این مثال می توان متوجه کاربرد شاسی شد. به طور دقیق تر، تخته شاسی به معنای تخته نگهدارنده است و به صورت چاپ عکس روی تخته نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد. پس تا اینجا با مفهمو شاسی در حوزه عکاسی آشنا شدید.

انواع تخته شاسی

1- تخته شاسی ساده

تخته شاسی ساده، قطعه ای چوب هستند که به عنوان قاب عکس بدون حاشیه جهت نمایش عکس ها مورد استفاده قرار می گیرند. تخته شاسی های ساده در ابعاد مختلف هستند. این گونه تخته شاسی ها در اندازه های استاندارد و به صورت مربع یا مستطیل و متناسب با اندازه عکس های انتخابی شما می تواند متغییر باشد. اینگونه تخته شاسی ها  با قطر ۸ میلی متری یا ۱۶ میلی متری در بازار موجود هستند.

2- تخته شاسی طرح دار  یا دکوراتیو

در حقیقت شاسی های طرح دار نشان دهنده هنر، صنعت و زندگی زیبای مدرن امروزی است. زیبایی این اثر زمانی مشخص می شود که این طرح ها با عکس های شما ترکیب شود و اثری زیبا را خلق می کند. ابعاد تخته شاسی طرح دار با توجه به طرحشان متفاوت هستند. این تخته شاسی ها دارای اندازه ای به قطر از ۳ میلی متری تا ۹ میلیمتری است. همچنین تخته شاسی های طرح دار گاهی اوقات بصورت اشکال چند وجهی و ساده طراحی می شوند.

انواع تخته شاسی و هزینه آن

با مراجعه به عکاسی ها و سایت ها و مراکزی که به چاپ تصویر بر روی تخته شاسی می پردازند متوجه می شویم که چاپ عکس با تخته شاسی هزینه ی زیادی ندارد، البته بسته به نوع استفاده ی شما از تخته شاسی مانند اینکه بخواهید از آن در منزل برای زیباسازی دکوراسیون و یا پذیرایی خود برروی دیوار استفاده کنید یا اینکه برای مقاصد تجاری خود بخواهید و یا پیام مهم تبلیغاتی شرکت خود را به دیگران برسانید و از طریق معرفی برند و محصولات خود به مشتریان خود بیافزایید.

در حیطه قیمت و هزینه تخت شاسی، پیشنهاد های متفاوتی برای کاهش هزینه ها و به صرفه بودن خرید تخته شاسی می توان ذکر کرد. اگر قصد دارید در مقیاس کوچک تا متوسط برای اتاق خود عکسی را بر روی تخته شاسی چاپ کنید بهتر است از مدلهای تخته شاسی ام دی اف بصورت دوگانه و یا سه گانه استفاده کنید. برای مثال می توانید مدلهای فانتزی تولیدی تخته شاسی آفتاب را مشاهده کنید و سفارش دهید.

اما برای عکس ها در ابعاد بزرگتر، ابتدا روی کاغذ چاپ و سپس بر روی تخته شاسی چسبانده می شود. برای اینکه عکس روی تخته شاسی با کیفیت خوب چاپ شود عوامل مختلفی باید در کنار هم در نظر گرفت. این عوامل مانند کیفیت مناسب عکس، نوع دستگاه چاپ، کیفیت چاپ و حتی کیفیت و جنس تخته شاسی می باشد. اما از بین آن ها کیفیت عکس مهم ترین عامل تاثیرگذار است.

برای آن دسته از عزیزانی که در حوزه ی چاپ عکس فعالیت می کنند، می توانید با خرید تخته شاسی خام بصورت عمده با کمترین قیمت خرید تخته شاسی را آسان تر کنید. اگز به تعداد بالایی از تخته شاسی خام نیاز دارید به صرفه تر است که از تولیدی تخته شاسی خرید کنید.

تخته شاسی چیست

خرید از تولیدی تخته شاسی

قیمت تخته شاسی عکس به صورت عمده قطعا ارزان تر است و با خرید مستقیم از تولید کننده هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. تولیدی تخته شاسی آفتاب عرضه کننده تخته شاسی های خام با قیمت مناسب برای شما است که در زمینه ی کاری خود نیاز به تعداد بالایی تخته شاسی خام دارید. این تخته شاسی ها در مدلها و اندازه های مختلف و دلخواه شما فراهم گردیده و آماده ارائه به شما می باشد.

تولیدی قاب و تخته شاسی آفتاب جهت زیباتر شدن شاسی دور قاب آنرا معمولا به رنگ مشکی و به سفارش شما در رنگ های دیگر با کیفیت مطلوب تهیه می کند. کیفیت یک تخته شاسی خوب با جنس چوب (ام دی اف) و شیار های منظمی که روی آن تراشیده شده است تعیین می گردد که این کار سبب استفاده ی راحت تر می شود.

پیشنهاد مطالعه: فروش عمده تخته شاسی ارزان

قیمت تخته شاسی

قیمت تخته شاسی عکس به صورت عمده ارزان تر است و با خرید مستقیم از عمده فروشی تخته شاسی هزینه کمتری پرداخت می کنید. اکثر عکاسی ها و فعالان تبلیغاتی نیز از همین روش استفاده می کنند و به شما نیز پیشنهاد می شود برای کاهش هزینه ی خود با عمده فروشی تخته شاسی یا تولیدی آفتاب که یک مرکز فروش تخته شاسی است و فروش عمده ی تخته شاسی را نیز انجام می دهد در ارتباط باشید.

به عنوان نمونه در حال حاضر بیشترین سفارش از بین تخته شاسی ها، تخته شاسی ۸ میلی متری بیشترین سفارش را برای چاپ دارد و ضخامت های ۱۶ و ۳۰ از پر مصرف ها به شمار می آیند.
برای ساخت آن نیز در ابتدا تخته چوبی (ام دی اف) کامل صیقل داده می شود تا هیچگونه پستی و بلندی نداشته باشد، سپس عکس مورد نظر در طرح و اندازه و کیفیت مطلوب پس از چاپ برش داده می شود و کاملا مطابق سایز تخته روی آن چسبانده می شود. در مرحله ی سوم دور شاسی عکس جهت زیبایی بیشتر با نوار اتویی و رنگی پوشش داده می شود.

جنس تخته شاسی

تخته شاسی ها از جنس های مختلفی ممکن است ساخته شوند مانند تخته های سه لایی و یا فیبری، و انواع چوب هایی که استحام و فرم مناسبی برای نمایش تصویر روی خود دارند می توانند به عنوان جنس تخته شاسی مورد استفاده قرار گیرند. اما محبوب ترین نوع تخت شاسی ها مدل ام دی اف است که از کیفیت و زیبایی بیشتری برخوردار است و در بازار هم معمولا از این مدل به وفور به چشم می خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا